دولت بایدن خواستار قانون‌گذاری سریع‌تر برای ارزهای دیجیتال است

ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 420 نفر

چهار مقام ارشد در دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، در اطلاعیه‌ای که روز جمعه منتشر شد، از کنگره خواستند تا تلاش‌های خود را برای تنظیم و قانونگذاری بازار ارزهای دیجیتال افزایش دهد.

این مقامات هشدار دادند که به دلیل خطر گسترده تر، تصویب قوانینی که باعث تعمیق روابط بین ارزهای دیجیتال و امور مالی سنتی می شود، یک “اشتباه فاحش” است. این ۴ نفر شامل آراتی پرابهاکار، مدیر دفتر سیاست علم و فناوری کاخ سفید؛ سیسیلیا روس، رئیس شورای مشاوران اقتصادی، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی و برایان دیز، مدیر شورای اقتصاد ملی بودند. آن‌ها نوشتند:

«در سال گذشته، مواجهه محدود مؤسسات مالی سنتی با ارزهای دیجیتال از آشفتگی در ارزهای دیجیتال از آلوده کردن سیستم مالی گسترده‌تر جلوگیری کرد».

این اعلامیه پس از آن منتشر شد که کاخ سفید از سال گذشته به عنوان «سال سخت برای ارزهای دیجیتال» یاد کرد. این صنعت ممکن است سال ۲۰۲۲ را به‌عنوان سال شکست استیبل کوین الگوریتمی ترا لونا در ماه می و سقوط صرافی ارز دیجیتال مستقر در باهاما، FTX.com، به یاد بیاورد.

این گزارش همچنین از کنگره خواسته است تا اختیارات تنظیم‌کننده‌ها را برای محافظت از دارایی‌های مشتریان، افزایش شفافیت و الزامات گزارش‌دهی برای شرکت‌های رمزنگاری و تصویب قانون استیبل کوین افزایش دهد. هفته گذشته، کریستین جانسون، نماینده کمیسیون معاملات آتی کالا، از کنگره خواست تا اختیارات آژانس را برای بررسی دقیق هر شرکتی که به دنبال خرید حداقل ۱۰ درصد از سهام یک شرکت کریپتویی است را گسترش دهد. مجلس نمایندگان ایالات متحده در اواسط ژانویه یک کمیته فرعی جدید با تمرکز بر دارایی های دیجیتال ایجاد کرد که یکی از اولین اقدامات آن‌ها تحت کنترل حزب جمهوری خواه بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx