ناآرامی در چین می تواند بیت کوین را به زیر 16000 دلار برساند

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

بیت کوین، پس از سقوط به حدود 15600 دلار در 22 نوامبر، به لطف تلاش گاوهای بازار توانست به منطقه 16000 دلاری صعود کند. در زمان نگارش این مقاله، طبق داده‌های کوین گکو، بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار با قیمت 16500 دلار معامله می شود و تقریباً 2 درصد در 24 ساعت گذشته […]

بیت کوین

بیت کوین، پس از سقوط به حدود 15600 دلار در 22 نوامبر، به لطف تلاش گاوهای بازار توانست به منطقه 16000 دلاری صعود کند. در زمان نگارش این مقاله، طبق داده‌های کوین گکو، بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار با قیمت 16500 دلار معامله می شود و تقریباً 2 درصد در 24 ساعت گذشته و در هفت روز گذشته 4.3 درصد افزایش یافته است.

علیرغم دستاوردهای اخیر، بیت کوین و کل بازار ارزهای دیجیتال همچنان تحت تأثیر فروپاشی پلت فرم مبادلات FTX قرار دارند و تقریباً 100 میلیارد دلار از ارزش کلی خود را از دست داده اند. علاوه بر این، سرمایه‌گذاران و هولدرها ممکن است بخواهند فعلا نفس خود را حبس کنند، زیرا تشدید ناآرامی‌ها در چین ممکن است برای رمزارز پیشرو یک عذاب باشد.

وضعیت چین می تواند بیت کوین را به زیر 16000 دلار برساند

جیم ویکوف، تحلیلگر مشهور کیتکو نیوز، علیرغم ابراز آرامش خود از اینکه گاوها توانسته اند قیمت بیت کوین را تثبیت کنند، تلویحاً گفت که این دارایی هنوز از جنگل خارج نشده است و همچنان در خطر سقوط بیشتر است. به گفته ویکوف، این خطر سقوط ممکن است با تنش اجتماعی مداوم در چین مرتبط باشد. این تنش‌ها در آخر هفته و پس از مرگ برخی از افرادی که گمان می‌رود به دلیل اجرای پروتکل‌های سختگیرانه COVID-19 قادر به فرار از یک حادثه آتش سوزی نبودند، شروع شد.

این تحلیلگر گفت:

گاوهای بیت کوین ناامید شده اند زیرا قیمت ها در میان ناآرامی های داخلی چین در آخر هفته شاهد تقاضای امنی نبوده اند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx