ریزش بیتکوین تاثیری بر قدرت استخراج ماینرها نداشته است

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

بی تفاوتی هش ریت به قیمت بیت کوین! در حالی که بیتکوین سعی می کند خود را بالای سطح 20,000 دلار تثبیت کند; به نظر می رسد که قدرت استخراج بیت کوین بالای عددEH/S  200 تثبیت شده است; و سقوط پرچمدار ارزهای دیجیتال تاثیری بر آن نداشته است. براساس داده‌های Coin Metrics در میانگین متحرک […]

استخراج بیتکوین

بی تفاوتی هش ریت به قیمت بیت کوین!

در حالی که بیتکوین سعی می کند خود را بالای سطح 20,000 دلار تثبیت کند; به نظر می رسد که قدرت استخراج بیت کوین بالای عددEH/S  200 تثبیت شده است; و سقوط پرچمدار ارزهای دیجیتال تاثیری بر آن نداشته است. براساس داده‌های Coin Metrics در میانگین متحرک 30 روز گذشته; نرخ هش ماینینگ یا کل توان محاسباتی مورد استفاده برای پردازش تراکنش‌های بیتکوین پس از رسیدن به رکورد EH/s 220 در ماه می، در حال حاضر روی EH/s 215 ثابت باقی مانده است.

البته هرچند که هش ماینینگ تاثیری از ریزش نگرفته است ولی باعث تغییر مدیریت دارایی استخراج کنندگان عمده شده است به طوریکه در ماه گذشته آن ها تمام بیتکوین های استخراج شده در ماه می خود را فروخته اند و استراتژی قبلی که نگهداری بلند مدت بیتکوین بوده است را کنارگذاشته اند. همین تغییر استراتژی ماینرها یکی از دلایل ریزش بیشتر بیتکوین در روزهای گذشته بوده است.

 

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx