میلیونرهای بیت کوین در یک سال اخیر ۱۱۱ درصد افزایش یافته‌اند

انتشار 3 هفته قبل
آنچه می‌خوانید...

تعداد میلیونرهای بیت کوین به ۸۵,۴۰۰ نفر رسیده است که این تعداد بیش از دو برابر میزان آن در سال ۲۰۲۳ است. گزارش اخیر از افزایش قابل‌توجه تعداد میلیونرهای بیت کوین خبر می‌دهد بر اساس یک گزارش جدید، تعداد افرادی که بیش از ۱ میلیون دلار بیت کوین در اختیار دارند، طی یک سال گذشته […]

میلیونرهای بیت کوین

تعداد میلیونرهای بیت کوین به ۸۵,۴۰۰ نفر رسیده است که این تعداد بیش از دو برابر میزان آن در سال ۲۰۲۳ است.

گزارش اخیر از افزایش قابل‌توجه تعداد میلیونرهای بیت کوین خبر می‌دهد

بر اساس یک گزارش جدید، تعداد افرادی که بیش از ۱ میلیون دلار بیت کوین در اختیار دارند، طی یک سال گذشته ۱۱۱٪ افزایش یافته و به ۸۵,۰۰۰ نفر رسیده است.

گزارش «ثروت کریپتو ۲۰۲۴» از شرکت Henley and Partners نشان می‌دهد که تا تاریخ ۳۰ جولای، تعداد افرادی که بیش از ۱ میلیون دلار بیت کوین دارند به ۸۵,۴۰۰ نفر افزایش یافته است.

این روند تنها به بیت کوین محدود نبوده است. اکنون ۱۷۲,۳۰۰ نفر در سراسر جهان بیش از ۱ میلیون دلار در ارزهای دیجیتال مختلف سرمایه دارند که این تعداد نسبت به ۸۸,۲۰۰ نفر در سال گذشته ۹۵٪ افزایش یافته است.

افراد ثروتمندتر در دنیای کریپتو نیز رشد قابل توجهی داشته‌اند. تعداد افرادی که بیش از ۱۰۰ میلیون دلار ارز دیجیتال دارند ۷۹٪ افزایش یافته و به ۳۲۵ نفر رسیده است.

همچنین، شش میلیاردر جدید در دنیای کریپتو در سال گذشته شکل گرفته‌اند که تعداد کل افرادی که بیش از ۱ میلیارد دلار در ارزهای دیجیتال دارند را به ۲۸ نفر رسانده است.

بیلیونرهای کریپتو

این گزارش بیان می‌کند که آمار میلیونرها به نزدیک‌ترین عدد گرد شده و رشد بین ۱ جولای ۲۰۲۳ تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ محاسبه شده است. این آمارها از پلتفرم‌های مهم ارز دیجیتال مانند CoinMarketCap، Binance، BscScan و Etherscan تهیه شده است.

عامل اصلی ایجاد بیلیونرهای کریپتو

اندرو امویلز، رئیس بخش تحقیقات در New World Wealth، اظهار داشت که با وجود رشد زیاد در تعداد میلیونرهای کریپتو، افزایش تعداد میلیاردرها عمدتا به دلیل رشد بیت کوین بوده است.

او در بیانیه‌ای در تاریخ ۲۷ آگوست اعلام کرد: «از شش میلیاردر جدید کریپتو که در سال گذشته شکل گرفته‌اند، پنج نفر آن‌ها از بیت کوین آمده‌اند که این موضوع نشان‌دهنده موقعیت برتر بیت کوین در جذب سرمایه‌گذاران بلندمدتی است که دارای سرمایه‌های بزرگ هستند.»

دومینیک ولک، رئیس بخش مشتریان خصوصی این شرکت، معرفی ETFهای بیت کوین را به عنوان عامل اصلی رشد سریع تعداد میلیونرهای جدید و رونق گسترده‌تر بازار ارزهای دیجیتال اعلام کرده است.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
بیت کوین
BTC
بیت کوین
بیت کوین ، که با نماد BTC نمایش داده می‌شود، یک ارز دیجیتال یا ارز مبتنی بر فناوری بلاکچین است. BTC در سال 2009 توسط شخص یا گروهی ناشناس با نام مستعار "ساتوشی ناکاموتو" ساخته و معرفی شد و تا به امروز معروف‌ترین و پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال جهان است.
خرید بیت کوین
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx