کاهش نرخ ۴۸ درصدی نرخ هش شرکت استخراج بیت کوین آرگو

شرکت استخراج بیت کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 486 نفر

شرکت استخراج بیت کوین آرگو فعالیت های خود را کاهش می دهد

شرکت استخراج بیت کوین آرگو بلاکچین در حال کم کردن فعالیت های خود برای باقیمانده سال است.

چهارشنبه گفت که این شرکت قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۲ به نرخ هش ۳.۲ اگزاهاش در ثانیه (EH/s) برسد. این مقدار ۴۱.۸ درصد کمتر از عدد اعلام شده در سه ماهه اول امسال است. هش ریت این شرکت در پایان جولای ۲.۲ EH/s بود.

پیتر وال، مدیرعامل شرکت استخراج بیت کوین آرگو در پرونده ای به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده گفت که این تغییرات را بر اساس خرید دستگاه های جدید که از تراشه های اسیک اینتل استفاده می کند، ایجاد خواهد کرد.

وال گفت: ما از نزدیک با ePIC و اینتل کار کرده‌ایم تا طراحی ماشین را تغییر دهیم تا بازده استخراج کل را افزایش دهیم، همین امر برنامه استقرار مورد انتظار ما را به تاخیر انداخته است. علاوه بر این، ما در حال کاهش هزینه‌های سرمایه کلی خود در این ماشین‌ها هستیم زیرا شرایط بازار ناپایدار است.

این شرکت همچنان در مسیر تکمیل نصب سفارش ۲۰۰۰۰ دستگاه S19 J Pro خود از شرکت بیت مین تا اکتبر سال جاری است. شرکت استخراج بیت کوین مرحله اول توسعه را در منطقه هلیوس خود در تگزاس در اوایل ماه می به پایان رساند.

درآمد آرگو بلاکچین

آرگو همچنین ۲۶.۷ میلیون پوند درآمد داشته است. این ماینر ماه گذشته ۸۸۷ بیت کوین را با قیمت متوسط ۲۲۶۷۰ دلار به ازای هر کوین فروخت و بیشتر این درآمد را برای کاهش وام با پشتوانه بیت کوین خود با گلگسی دیجیتالl به ۶.۷۲ میلیون دلار استفاده کرد.

وال گفت: «در حالی که نیمه اول سال ۲۰۲۲ چالش‌های زیادی را به همراه داشت، من از پیشرفتی که در توسعه Helios داشته‌ایم و خود را به عنوان یک رهبر در صنعت استخراج بیت کوین قرار داده‌ایم خوشحالم. آرگو با زیرساخت‌های استخراج بزرگ و بسیار کارآمد، باند رشد، و تیم مدیریت مجرب، که با موفقیت گروه را در زمستان‌های ارزهای رمزنگاری‌شده قبلی هدایت کرده است، موقعیت خوبی برای مقابله با رکود فعلی دارد.

این شرکت استخراج بیت کوین ماه گذشته ۸۸۷ بیت کوین را با قیمت متوسط ​​۲۲۶۷۰ دلار به ازای هر سکه فروخت. و بیشتر این درآمد را برای کاهش وام با پشتوانه بیت کوین خود با گلکسی دیجیتال به ۶.۷۲ میلیون دلار استفاده کرد.

وال گفت: “در پاسخ به فضای چالش برانگیز بازار، ما استراتژی مدیریت هزینه های خود را تنظیم کرده ایم. در طول این دوره رکود، ما به طور پیوسته بیت کوین را می فروختیم. و از مشتقات برای به دست آوردن قیمت واقعی بالاتر از فروش ساده در بازار استفاده می کردیم. در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲، بیت کوین را با میانگین قیمت واقعی تقریباً ۲۸,۵۰۰ دلار فروختیم. یعنی سود بیش از ۱,۵۰۰ دلار برای هر بیت کوین.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx