تحلیل قیمت بیت کوین پس از کاهش نرخ بهره در آمریکا

انتشار 13 ساعت قبل
آنچه می‌خوانید...

کاهش نرخ بهره فدرال رزرو، بازار ارزهای دیجیتال را به شدت تحت تأثیر قرار داده است. اگرچه قیمت بیت کوین در کوتاه‌مدت با افزایش چشمگیری مواجه شده است، اما تحلیلگران در مورد آینده‌ی آن اختلاف نظر دارند. در حالی که بسیاری بر این باورند که این کاهش نرخ بهره به نفع بیت‌کوین خواهد بود، آرتور […]

تحلیل قیمت بیت کوین

کاهش نرخ بهره فدرال رزرو، بازار ارزهای دیجیتال را به شدت تحت تأثیر قرار داده است. اگرچه قیمت بیت کوین در کوتاه‌مدت با افزایش چشمگیری مواجه شده است، اما تحلیلگران در مورد آینده‌ی آن اختلاف نظر دارند. در حالی که بسیاری بر این باورند که این کاهش نرخ بهره به نفع بیت‌کوین خواهد بود، آرتور هیز، بنیانگذار بیت‌مکس، نسبت به کاهش قیمت بیت‌کوین در آینده هشدار داده است. او معتقد است که کاهش اختلاف نرخ بهره بین دلار و ین ژاپن می‌تواند به ضرر بیت‌کوین تمام شود.

قیمت بیت کوین

کاهش نرخ بهره فدرال رزرو واکنش‌های متفاوتی را در بازار ارزهای دیجیتال برانگیخته است. در حالی که آرتور هیز نسبت به آینده‌ی بیت‌کوین پس از این کاهش نرخ بهره ابراز نگرانی کرده بود، چارلز ادواردز، مدیرعامل کاپریول اینوستمنتس، پیش‌بینی دقیق‌تری از روند بازار ارائه داد. ادواردز پیش‌بینی کرده بود که کاهش نرخ بهره باعث آغاز یک روند صعودی جدید برای بیت‌کوین خواهد شد و به نظر می‌رسد که بازار به این پیش‌بینی واکنش مثبت نشان داده است.

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین در چند روز اخیر، در یک یک الگوی مثلث متقارن حرکت کرده است.

تحلیل قیمت بیت کوین

پیش از کاهش نرخ بهره، قیمت بیت کوین به زیر خط مقاومت الگوی مثلث افت کرده بود و به نظر می‌رسید که می‌خواهد سطح حمایتی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه در حدود ۵۸,۶۳۹ دلار را آزمایش کند. اما پس از کاهش نرخ بهره، بیت‌کوین نه تنها این سطح حمایتی را از دست نداد، بلکه با قدرت به بالای خط مقاومت الگو صعود کرد و به قیمت ۶۱,۲۰۰ دلار رسید.

در حال حاضر، بیت‌کوین پتانسیل آن را دارد که به مقاومت بعدی در سطح ۶۵,۰۰۰ دلار برسد. در صورت شکسته شدن این مقاومت، هدف بعدی می‌تواند سطح ۷۰,۰۰۰ دلار باشد. با این حال، سرمایه‌گذاران باید به این نکته توجه داشته باشند که بازار ارزهای دیجیتال بسیار نوسان‌پذیر است و عوامل مختلفی بر قیمت بیت کوین تأثیرگذار هستند.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
بیت کوین
BTC
بیت کوین
بیت کوین ، که با نماد BTC نمایش داده می‌شود، یک ارز دیجیتال یا ارز مبتنی بر فناوری بلاکچین است. BTC در سال 2009 توسط شخص یا گروهی ناشناس با نام مستعار "ساتوشی ناکاموتو" ساخته و معرفی شد و تا به امروز معروف‌ترین و پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال جهان است.
خرید بیت کوین
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx