ویتالیک بوترین: هیچ‌گاه برای منفعت شخصی اتریوم نفروخته‌ام

انتشار 2 هفته قبل
آنچه می‌خوانید...

ویتالیک بوترین، یکی از بنیان‌گذاران اتر‌یوم، اتهامات مبنی بر فروش میلیون‌ها دلار اتریوم (ETH) برای کسب سود شخصی را رد کرده است. در ۳۰ آگوست، یکی از اعضای جامعه ارزهای دیجیتال، بوترین را به فروش بیش از ۲ میلیون دلار اتریوم (معادل ۸۰۰ ETH) پس از انتشار یک توییت صعودی متهم کرد. بوترین توضیح داد […]

اتریوم

ویتالیک بوترین، یکی از بنیان‌گذاران اتر‌یوم، اتهامات مبنی بر فروش میلیون‌ها دلار اتریوم (ETH) برای کسب سود شخصی را رد کرده است. در ۳۰ آگوست، یکی از اعضای جامعه ارزهای دیجیتال، بوترین را به فروش بیش از ۲ میلیون دلار اتریوم (معادل ۸۰۰ ETH) پس از انتشار یک توییت صعودی متهم کرد. بوترین توضیح داد که هرگز اتریوم‌ها را برای سود شخصی نفروخته بلکه برای حمایت مالی از پروژه‌های وب۳ و خیریه‌ها این کار را انجام داده است.

بوترین در توییتی نوشت:

من از سال ۲۰۱۸ هیچ اتریومی نفروخته‌ام و درآمد حاصل از فروش‌ها را نگه نداشتم. همه فروش‌ها برای حمایت از پروژه‌های مختلفی که فکر می‌کنم ارزشمند هستند، چه در اکوسیستم اتریوم یا خیریه‌های گسترده‌تر (مثلاً تحقیق و توسعه زیست پزشکی)، انجام شده است.

او همچنین اخیراً از اتریوم در برابر ادعاهایی مبنی بر عدم توجه این بلاک‌چین به امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) دفاع کرده است.


این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
اتریوم
ETH
اتریوم
اتریوم، پلتفرم انقلابی بلاکچین است که با فناوری قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز، در حال تغییر دنیای دیجیتال است. این پلتفرم به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد که برنامه‌های پیچیده و مقیاس‌پذیر بسازند و به کاربران آزادی بیشتری در استفاده از فناوری بلاکچین و اجرای خودکار و شفاف توافقات می‌دهد.
خرید اتریوم
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx