پروژه جدید خالق کاردانو به زودی معرفی می‌شود

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

در اواخر اکتبر، خالق کاردانو اظهار داشت که در ماه نوامبر، “چیزی خاص” در راه است! یکی از کاربران توییتر از چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، درمورد آن “چیزی خاص” که قولش را داده بود در ماه نوامبر ارائه کند، جویا شد. پاسخ چارلز به کاربری که برای شنیدن این خبر ابراز اشتیاق کرده اینگونه بود: […]

خالق کاردانو

در اواخر اکتبر، خالق کاردانو اظهار داشت که در ماه نوامبر، “چیزی خاص” در راه است!
یکی از کاربران توییتر از چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، درمورد آن “چیزی خاص” که قولش را داده بود در ماه نوامبر ارائه کند، جویا شد. پاسخ چارلز به کاربری که برای شنیدن این خبر ابراز اشتیاق کرده اینگونه بود:

در رویداد ادینبورگ اعلام خواهم کرد.

کاربر دیگری در ادامه پرسید که آیا درمورد استیبل کوین Djed است، یک استیبل کوین الگوریتمی که توسط بنیاد کاردانو و شبکه COTI توسعه می یابد، که هاسکینسون پاسخ منفی داد. وی مدعی شد که از سال 2018 به مدت چهار سال روی این پروژه کار کرده است.

“رویداد ادینبورگ” که خالق کاردانو به آن اشاره می کند ممکن است “IO Scotfest: The Age of Voltaire” باشد که برای 18 تا 19 نوامبر برنامه ریزی شده است و به صورت زنده از ادینبورگ پخش خواهد شد.
این رویداد مجازی، که طلوع عصر جدیدی را برای کاردانو جشن می گیرد، دستاوردهای جامعه را در پنج سال گذشته به نمایش می گذارد و همچنین دیدگاه خود را برای دوره بعدی توسعه کاردانو به اشتراک می گذارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx