ایا کاردانو تا انتهای 2023 میتواند 10 برابر شود؟

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

پیش بینی قیمت کاردانو چارلز هاسکینسون، بنیان‌گذار کاردانو، ادعاهای خود مبنی بر اینکه بلاک چین پس از بازگشت بازار صعودی مورد علاقه سرمایه‌گذاران نهادی خواهد بود، دو چندان کرده است. کاردانو 12 ماه ضعیف را پشت سر گذاشته است و بیش از 85 درصد از بالاترین رقم تاریخی خود در سپتامبر 2021 یعنی 3.09 دلار […]

قیمت کاردانو

پیش بینی قیمت کاردانو

چارلز هاسکینسون، بنیان‌گذار کاردانو، ادعاهای خود مبنی بر اینکه بلاک چین پس از بازگشت بازار صعودی مورد علاقه سرمایه‌گذاران نهادی خواهد بود، دو چندان کرده است.

کاردانو 12 ماه ضعیف را پشت سر گذاشته است و بیش از 85 درصد از بالاترین رقم تاریخی خود در سپتامبر 2021 یعنی 3.09 دلار کاهش یافته است.

قیمت کاردانو
قیمت کاردانو

با این حال، علیرغم مشکلات بسیاری از ارزهای دیجیتال در بازار نزولی، هاسکینسون نسبت به آنچه او و تیمش در سال گذشته ساخته‌اند، خوش‌بین است.

ما کاردانو را ساختیم تا سیستم عامل مالی جهان باشد. ما آن را ساختیم تا افراد بدون بانک را بانک کنیم. ما آن را به عنوان یک جامعه ساختیم تا به کسانی که آن را ندارند هویت اقتصادی بدهیم تا بتوانیم یک بازار عادلانه جهانی داشته باشیم.

کاردانو یکی از مهم‌ترین بلاک‌چین‌های خارج از دنیای غرب است، به‌ویژه در آفریقا که بسیاری از پروژه‌ها از بلاک چین برای پروژه‌های خود استفاده می‌کنند. هاسکینسون همچنین ادعا می کند که صدها پروژه آماده هستند و در انتظار ساخت بر روی کاردانو هستند. او انتظار دارد که صندوق‌های نهادی و سرمایه‌داری خطرپذیر در سال‌های 2024 و 2025 وارد کاردانو شوند.

در بازار گاوی چیزی را نمی‌گیرید، اما در بازار نزولی، همه در حال فروپاشی هستند. همه پل ها در حال هک شدن هستند. همه این طرح‌های پانزی دیفای (مالی غیرمتمرکز) از هم می‌پاشند که مدام می‌گوییم مشکل هستند.پس این جامعه ای است که ما ساختیم و اکوسیستمی که ساختیم. اکنون ما از سود حاصل از آن رویکرد بهره مند هستیم.

در حالی که پیش‌بینی دقیق ثروت هر شرکت رمزنگاری دشوار است، کاردانو ویژگی‌های اساسی زیربنایی برای تبدیل شدن به یکی از بلاک چین‌های برتر در فضا را دارد. کاردانو مدت‌هاست که به سرمایه‌گذاران قول داده است که به یکی از آلت‌کوین‌های بسیار برتر در بازار تبدیل شود و با وجود عملکرد قوی در سال 2021، هرگز به آن نرسیده است. با این حال، این پروژه در طول بازار نزولی به ساخت و یافتن سرمایه‌گذاران ادامه داده است و زمانی که بازار صعودی بازمی‌گردد، پروژه‌ای است که به نظر می‌رسد برای سودهای شکست‌خورده آماده شده است. اگر بازار بهبودی بزرگی داشته باشد، تصور افزایش ۱۰ برابری، به حدود ۴.۲۰ دلار، چندان دشوار نیست.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.
این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx