افزایش چشمگیر تعداد کیف پول‌های کاردانو

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

کاردانو طی چند روز اخیر روند قیمتی بسیار خوبی را ثبت کرده است. علیرغم کاهش جزئی قیمت، هنوز نشانه های بسیار زیادی نوید از رشد بیشتر را می دهد. یکی از نشانه‌ها، گام‌های مربوط توسعه‌ای کاردانو است، زیرا این شبکه اخیراً جعبه ابزار جانبی خود را راه‌اندازی کرده است. شبکه کار‌دانو به یک مرکز توسعه‌دهنده […]

کاردانو

کاردانو طی چند روز اخیر روند قیمتی بسیار خوبی را ثبت کرده است. علیرغم کاهش جزئی قیمت، هنوز نشانه های بسیار زیادی نوید از رشد بیشتر را می دهد. یکی از نشانه‌ها، گام‌های مربوط توسعه‌ای کاردانو است، زیرا این شبکه اخیراً جعبه ابزار جانبی خود را راه‌اندازی کرده است. شبکه کار‌دانو به یک مرکز توسعه‌دهنده تبدیل شده است و به کاربران اجازه می‌دهد تا اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (dApps) را روی بلاکچین خود بسازند. افزایش کارایی کاردانو ممکن است به افزایش علاقه به پروژه تبدیل شده باشد.

افزایش کیف پول‌های جدید در شبکه کاردانو

کاردانو شاهد افزایش چشمگیر سهم بازار خود بوده است و در این ماه بیش از 50،000 کیف پول جدید به پروتکل خود اضافه کرده است. یوهن، سفیر کار‌دانو، از به اشتراک گذاشتن این آمار در توییتر خوشحال شد. وی اظهار داشت که مجموع کیف پول های کاردانو از 3 میلیون و 842 هزار و 867 کیف پول در اول ژانویه به 3 میلیون و 894 هزار و 735 کیف پول ثبت شده تا 25 ژانویه 2023 افزایش یافته است.

این رشد نشان دهنده افزایش پذیرش ADA و فعالیت بیشتر در زنجیره در میان کاربران است. ارزش بازار کار‌دانو نیز از 8.48 میلیارد دلار ثبت شده در اواخر سال گذشته امروز به 13 میلیارد دلار افزایش یافته است. پس از راه اندازی Sidechain Toolkit خود، توسعه دهندگان کاردانو به تاریخ راه اندازی پروژه استیبل کوین Djed اشاره کردند.

شهاف بر گفن در به‌روزرسانی شبکه کوتی (COTI) در 25 ژانویه اعلام کرد که استیبل کوین Djed کار‌دانو هفته آینده راه‌اندازی می‌شود. اگرچه تاریخ نامشخص بود، یک جدول زمانی برای جامعه کاردانو ایجاد شد.

Djed یک استیبل کوین است که توسعه دهندگان قصد دارند اکوسیستم کاردانو را با آن تامین کنند. کوتی، با همکاری تیم بنیاد کاردانو (IOG)، این استیبل کوین را توسعه داده است. رمزارزی که هنوز راه اندازی نشده است با بیش از 40 شریک برای استفاده مناسب از آن مرتبط است. شبکه کوتی اعلام کرد که در حال انجام کارهای نهایی است زیرا فرآیند همگام‌سازی شاخص زنجیره‌ای بیش از یک هفته پیش آغاز شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx