رشد 13 درصدی کاردانو با تعیین زمان هارد فورک واسیل

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

رشد 13 درصدی کاردانو با تعیین زمان هارد فورک واسیل به دنبال خبر تعیین زمان هارد فورک بلاک چین کاردانو ، که قرار است در 22 سپتامبر در شبکه اصلی راه اندازی شود، در طول هفته گذشته کاردانو افزایش قابل توجهی را در میزان سرمایه وارد شده به بازار خود تجربه کرده است. بر اساس […]

هاردفورک کاردانو

رشد 13 درصدی کاردانو با تعیین زمان هارد فورک واسیل

به دنبال خبر تعیین زمان هارد فورک بلاک چین کاردانو ، که قرار است در 22 سپتامبر در شبکه اصلی راه اندازی شود، در طول هفته گذشته کاردانو افزایش قابل توجهی را در میزان سرمایه وارد شده به بازار خود تجربه کرده است.

بر اساس داده‌های آنچین کوین مارکت کپ، کاردانو در هفت روز گذشته شاهد ورود بیش از 2.1 میلیارد دلار ارزش به بازار خود بوده است. به این ترتیب ارزش کل این بازار از 14.6 میلیارد دلار در 29 آگوست به 16.7 میلیارد دلار در 5 سپتامبر رسیده است.

در حال حاضر، کاردانو با 0.48 دلار معامله می شود که کاهش 1 درصدی در 24 ساعت گذشته نشان می‌دهد. اما یک رشد 13 درصدی طی هفت روز گذشته ثبت کرده است. در رابطه با پرایس اکشن کاردانو، کارشناس معاملات ارزهای دیجیتال،Michaël van de Poppe  معتقد است که احتمالا افزایش قیمت کاردانو با نزدیک شدن به هاردفورک ادامه خواهد یافت.

به روزرسانی واسیل

شایان ذکر است، ارزش بازار کاردانو تقریباً حدود 15 میلیارد دلار بود تا اینکه بنیانگذار کاردانو اعلام کرد که تاریخ دقیق به روزرسانی شبکه 22 سپتامبر است، همین کافی بود تا ارزش بازار این ارز دیجیتتال به 17 میلیارد دلار دلار برسد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx