اعترافات کارولین الیسون، مدیر عامل سابق آلامدا ریسرچ

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

به گزارش بلومبرگ، کارولین الیسون، مدیر عامل سابق آلامدا ریسرچ، به دادگاه فدرال در نیویورک گفت که آگاهانه وام دهندگان را در مورد میزان وام گرفته شده از صرافی سقوط کرده FTX گمراه کرده و مطلع بوده که اقداماتش اشتباه است. طبق رونوشت نقل شده توسط بلومبرگ، الیسون گفت: «از سال 2019 تا 2022، من […]

الیسون

به گزارش بلومبرگ، کارولین الیسون، مدیر عامل سابق آلامدا ریسرچ، به دادگاه فدرال در نیویورک گفت که آگاهانه وام دهندگان را در مورد میزان وام گرفته شده از صرافی سقوط کرده FTX گمراه کرده و مطلع بوده که اقداماتش اشتباه است. طبق رونوشت نقل شده توسط بلومبرگ، الیسون گفت:

«از سال 2019 تا 2022، من می‌دانستم که آلامدا به تسهیلات استقراضی در FTX.com، صرافی ارزهای دیجیتال که توسط آقای بنکمن فرید اداره می‌شد، دسترسی پیدا کرده است. این موضوع به آلامدا اجازه می‌داد به یک خط اعتباری نامحدود بدون نیاز به ارسال وثیقه، بدون داشتن موجودی و بدون اینکه در پروتکل‌های انحلال FTX.com تحت مارجین کال قرار گیرد، دسترسی داشته باشد.»

الیسون گفت که او و سم بنکمن-فرید، مدیر عامل سابق FTX توافق کرده بودند که این قرارداد را با ایجاد صورت‌های مالی نادرست مخفی کنند و او می‌دانست که حساب‌های آلامدا با مانده منفی نشان می‌دهد که شرکت از وجوه مشتریان FTX استفاده می‌کند.

الیسون و یکی از بنیانگذاران FTX و CTO سابق صرافی، گری وانگ در اوایل این هفته با اتهامات متعدد مربوط به سقوط آلامدا و FTX مجرم شناخته شدند. بنکمن-فرید از باهاما به ایالات متحده مسترد شد و روز پنجشنبه در دادگاه فدرال نیویورک حاضر شد، جایی که یک قاضی گفت که او با یک بسته وثیقه 250 میلیون دلاری آزاد خواهد شد تا زمانی که منتظر محاکمه باشد.

بلومبرگ گزارش داد که وانگ، در جلسه دادرسی خود گفت که به او دستور داده شده است تا تغییراتی در کدهایی که می‌دانست به آلامدا امتیازات ویژه‌ای می‌دهد، ایجاد کند. وانگ در متنی به نقل از بلومبرگ گفت: «می دانستم کاری که انجام می دهم اشتباه است.»

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx