ایردراپ کتز و همه چیز در مورد کسب توکن CATS

انتشار 5 روز قبل
آنچه می‌خوانید...

بازی تلگرامی کتز (CATS) یک مینی اپلیکیشن مبتنی بر تلگرام طراحی شده برای دوستداران گربه‌ها و علاقه‌مندان به کریپتو است. پس از موفقیت داگز (DOGS)، این بار نوبت گربه ها است که بدرخشند. معرفی بازی تلگرای کتز بازی تلگرامی کتز، مشابه با بات تلگرامی داگز، یک میم‌کوین ساخته شده بر روی بلاکچین اوپن نتورک (TON) […]

بازی تلگرامی کتز

بازی تلگرامی کتز (CATS) یک مینی اپلیکیشن مبتنی بر تلگرام طراحی شده برای دوستداران گربه‌ها و علاقه‌مندان به کریپتو است. پس از موفقیت داگز (DOGS)، این بار نوبت گربه ها است که بدرخشند.

معرفی بازی تلگرای کتز

بازی تلگرامی کتز، مشابه با بات تلگرامی داگز، یک میم‌کوین ساخته شده بر روی بلاکچین اوپن نتورک (TON) است که برای جذب پایگاه کاربری رو به رشد تلگرام طراحی شده است. این پروژه جذابیت گربه‌ها را با قدرت ارزهای دیجیتال ترکیب کرده و یک تجربه جذاب برای جامعه‌ای متشکل از بیش از 30میلیون کاربر خود ایجاد کرده است.

بازی تلگرامی کتز به کاربران اجازه می‌دهد تا بر اساس سن حساب تلگرام خود مقداری توکن CATS را به دست آوردند. کاربران سپس می‌توانند با انجام فعالیت‌های مختلف، از جمله دعوت دوستان، تسک‌های روزانه و ارسال عکس‌های گربه توکن کسب کنند.

نحوه اجرای بازی تلگرامی کتز

برای شروع بازی کتز، ابتدا بر روی این لینک کلیک کنید. به محض اجرای بازی، شما مقداری توکن CATS را به دست خواهید آورد. این مقدار بر اساس فاکتورهای مختلفی از جمله سن حساب تلگرام، پریموم یا ساده بودن حساب و… تعیین می‌شود. علاوه بر این مقدار اولیه، راه‌های دیگری نیز برای به دست آوردن توکن CATS وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

دعوت از دوستان

مانند سایر بازی‌های تلگرامی، بازی کتز نیز در ازای دعوت دوستان به بازی مقداری توکن CATS را به شما پاداش می‌دهد.

بازی تلگرامی کتز

برای دعوت از دوستانتان به بازی، وارد قسمت Friends شوید. روی گزینه Invite frens لمس کنید تا لینک دعوت اختصاصی شما ایجاد شود. سپس می‌توانید با ارسال این لینک برای سایر افراد، آن‌ها را به بازی دعوت کنید.

انجام تسک‌های روزانه

در بازی تلگرامی کتز می‌توانید با انجام برخی از تسک‌ها به صورت روزانه توکن CATS بیشتری دریافت کنید.

بازی تلگرامی کتز

در قسمت HOME می‌توانید این تسک‌های روزنانه را در بخش Daily Task مشاهده کنید. برای مثال، همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، می‌توانیم با اتصال بازی تلگرامی کتز به کیف پول تون کیپر، 2000 توکن CATS را به دست آوریم.

در قسمت Tasks نیز مشاهده ‌می‌کنید که با اضافه کردن ایموجی گربه (🐈) به نام خود در تلگرام می‌توان 300 توکن دیگر به دست آورد. بازی تلگرامی کتز همچنین با بسیاری دیگر از بازی‌های مبتنی بر تلگرام همکاری می‌کند. از طریق تمایل با این بازی‌ها نیز می‌توان توکن بیشتری کسب کرد.

آپلود عکس گربه و کسب توکن CATS

بازی تلگرامی کتز

در بازی تلگرامی کتز می‌توانید با ارسال عکس‌هایی از گربه‌ها توکن بیشتری کسب کنید. برای ارسال عکس کافی است تا بر روی گزینه Tap to Upload Cat لمس کنید و عکس گربه خود را انتخاب و ارسال کنید. بعد از ارسال، سیستم بازی عکس گربه را تشخیص داده و توکن‌های جدید را به شما می‌دهد. توجه داشته باشید که حجم تصویر ارسالی باید کمتر از 5 مگابایت باشد.

چه زمانی توکن CATS عرضه می‌شود؟

عرضه رسمی توکن CATS برای اواخر سال 2024 برنامه‌ریزی شده است. اما از 26 آگوست، معاملات اولیه در برخی صرافی‌ها آغاز شده است.

جمع بندی

کتز یک باز‌ی جذاب و مبتنی بر جامعه است که بر روی شبکه تلگرام ساخته شده است. این بازی که با الهام از موفقیت بازی داگز طراحی شده، به کاربران اجازه می‌دهد تا با انجام فعالیت‌های مختلف مانند دعوت دوستان، انجام ماموریت‌های روزانه و ارسال عکس گربه، توکن‌های CATS کسب کنند.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx