آموزش کار با کیف پول تون کیپر (Tonkeeper)

انتشار 3 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

تون کیپر (Tonkeeper) به‌عنوان یک کیف پول غیرحضانتی پیشرو در اکوسیستم وب ۳ شبکه‌ی TON شناخته می‌شود. با راه‌اندازی یک کیف پول تون کیپر، می‌توانید به تمامی امکانات و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (dApp) این شبکه دسترسی داشته باشید. اگر با نحوه راه اندازی تون کیپر و نحوه استفاده از این کیف پول آشنایی ندارید، با ما […]

کیف پول تون کیپر

تون کیپر (Tonkeeper) به‌عنوان یک کیف پول غیرحضانتی پیشرو در اکوسیستم وب ۳ شبکه‌ی TON شناخته می‌شود. با راه‌اندازی یک کیف پول تون کیپر، می‌توانید به تمامی امکانات و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (dApp) این شبکه دسترسی داشته باشید. اگر با نحوه راه اندازی تون کیپر و نحوه استفاده از این کیف پول آشنایی ندارید، با ما همراه شوید.

دانلود کیف پول تون کیپر

بهترین راه برای دانلود کیف پول تون‌کیپر، استفاده از وب‌سایت رسمی این کیف پول و یا فروشگاه‌های معتبر گوگل پلی و اپ استور اپل است. توجه داشته باشید که دانلود تون کیپر و سایر کیف پول‌های رمزارزی از منابع غیر رسمی، می‌تواند موجب از دست رفتن دارایی‌های شما شود و مشکلات جبران ناپذیری را برای شما به همراه داشته باشد. برای دانلود تون کیپر، می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

آموزش کار با کیف پول تون کیپر

پس از نصب و راه اندازی تون کیپر بر روی گوشی تلفن همراه خود، می‌توانید برای انقال و نگهداری رمزارز تون کوین (TON) و سایر توکن‌های مبتنی بر این شبکه، مانند نات کوین (NOT) و داگز (DOGS) یک آدرس جدید را ایجاد کنید. مراحل راه اندازی کیف پول تون‌کیپر در ادامه توضیح داده شده است.

نحوه ایجاد کیف پول تون کیپر

پس از اجرای برنامه تون کیپر، با دو گزینه روبه‌رو می‌شوید؛ ایجاد کیف پول جدید (Create New Wallet)، که برای ایجاد یک آدرس جدید است، و گزینه وارد کردن یک کیف پول قدیمی (Import Existing Wallet) که نیاز به 24 کلمه بازیابی دارد. ما در این مقاله به نحوه ایجاد یک کیف پول جدید تون کیپر می‌پردازیم.

نحوه ایجاد کیف پول تون کیپر

برای ایجاد کیف پول جدید گزینه Create New Wallet را لمس کنید. در گام بعدی، از شما خواسته می‌شود تا یک رمزعبور 4 رقمی را برای کیف پول خود انتخاب کنید. این رمز برای ورود به برنامه و تایید تراکنش‌ها استفاده می‌شود و با عبارت بازیابی متفاوت است. این رمز را حتما به خاطر بسپارید و یا آن را در جایی امن یادداشت کنید.

نحوه ایجاد کیف پول تون کیپر

پس از وارد کردن کد 4 رقمی و تایید دوباره آن، با صفحه زیر مواجه می‌شوید. در این مرحله می‌توانید با لمس گزینه Enable notification، اعلانات مربوط به تون کیپر را فعال کنید. این قابلیت موجب می‌شود تا پس از دریافت رمزارزهای جدید، فورا یک نوتیفیکیشن را در گوشی تلفن همراه خود دریافت کنید. با لمس گزینه Later نیز می‌توانید از فعال کردن این قابلیت صرف نظر کنید.

نحوه ایجاد کیف پول تون کیپر

در مرحله بعدی وارد فضای اصلی کیف پول تون کیپر می‌شوید. قبل از انجام هرکاری، ابتدا از طریق انجام گام‌های تصویر زیر، 24 کلمه بازیابی خود را مشاهده و آن را در جایی امن یادداشت کنید. 24 کلمه‌ای که در گام سوم تصویر زیر مشاهده می‌کنید تنها راه دسترسی شما به کیف پولتان است. اگر این کلمات را از دست دهید امکان اضافه کردن کیف پول به تلفن همراه جدید وجود ندارد و یا اگر کیف پول شما به هر دلیلی از دسترستان خارج شود، تنها با این 24 کلمه امکان بازیابی آن را خواهید داشت. این کلمات را با دقت و با ترتیب نمایش داده شده یادداشت کنید و آن‌ها را در اختیار شخص دیگری قرار ندهید.

آموزش کار با کیف پول تون کیپر

پس از یادداشت 24 کلمه بازیابی یا همان seed phrase ها، برنامه برای اطمینان از اینکه کلمات را یادداشت کرده‌اید از شما می‌خواهد تا 3 مورد از آن‌ها را وارد کنید. پس از انجام این مراحل، کیف پول تون‌کیپر شما برای استفاده کاملا آماده است.

آموزش کار با کیف پول تون کیپر (Tonkeeper)

کیف پول تون کیپر دارای 3 تب اصلی کیف پول (Wallet)، تاریخچه (History) و مرورگر (Browser) است. بخش کیف پول شامل قابلیت‌هایی همچون ارسال رمزارز (send)، دریافت رمزارز (receive)، اسکن آدرس (scan)، تبدیل رمزارزها (swap)، استیک رمزارزها (stake) و خرید و فروش رمزارزها (buy and sell) می‌شود.

آموزش کار با کیف پول تون کیپر

در این صفحه همچنین معادل دلاری دارایی شما و توکن‌های موجود در کیف پولتان قابل مشاهده است.

آموزش واریز رمزارز به کیف پول تون کیپر

برای واریز رمزارزهای مبتنی بر شبکه تون، باید گزینه Receive را انتخاب کنید. پس از انتخاب این گزینه، با صفحه زیر روبه‌رو می‌شوید که در آن آدرس کیف پول شما به همراه کد QR آن قرار دارد.

آموزش واریز به کیف پول تون کیپر

با زدن بر روی گزینه Copy آدرس کیف پول شما کپی می‌شود که می‌توانید آن را در اختیار فرستنده رمرزارز و سایرین قرار دهید. فرستنده همچنین می‌تواند با اسکن کد QR شما، رمزارزها را به آدرس ولت شما منتقل کند.

برداشت رمزارز از ارزینجا به تون کیپر

برای برداشت رمزارزهای مبتنی بر شبکه تون کوین، از کیف پول ارزینجا به کیف پول تون کیپر، ابتدا وارد کیف پول خود در ارزینجا شوید. سپس نوع ارز خود را انتخاب کنید (در مثال زیر رمزارز DOGS را انتخاب کردیم). سپس آدرس کیف پول تون کیپر (که در مرحله قبل آن را کپی کردید) را در قسمت «آدرس کیف مقصد» وارد کنید. شبکه را بر روی TON قرار دهید. قسمت تگ/ ممو را خالی بگذارید و سپس مقدار مدنظرتان برای برداشت را در قسمت «مقدار برداشت» وارد کنید. پس از تکمیل این موارد، برای اطمینان باری دیگر آدرس وارد شده را با آدرس کیف پول تون کیپر مطابقت دهید و در نهایت گزینه «درخواست برداشت» را بزنید.

آموزش برداشت از کیف پول تون کیپر

برای برداشت توکن‌ها از کیف پول تون کیپر و انتقال آن‌ها به سایر آدرس‌ها، گزینه Send را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه با صفحه زیر روبه‌رو می‌شوید. این صفحه شامل قسمتی برای وارد کردن آدرس مقصد (Address or name) و کامنت (Comment) می‌شود. آدرس کیف پول مقصد را در قسمت Address وارد کنید. توجه داشته باشید که انتقال رمزارزها، به مقداری TON برای پوشش کارمزد شبکه نیاز دارد.

آموزش برداشت از کیف پول تون کیپر

توجه داشته باشید که اگر قصد دارید توکن‌های خود را از تون کیپر به صرافی ارزینجا واریز کنید، باید حتماً بخش Comment را پر کنید. کامنت در کیف پول ارزینجا در قسمت تگ/ ممو برای شما به نمایش گذاشته می‌شود. آن را کپی کنید و در قسمت Comment تون کیپر وارد کنید.

توجه داشته باشید که آدرس‌های مربوط به شبکه تون کوین یک بار مصرف هستند و پس از صفر شدن تایمر معکوس، نباید توکن‌های خود را به این آدرس ارسال کنید.

هش تراکنش در کیف پول تون کیپر

برای یافتن هش تراکنش (TxID) در کیف پول تون کیپر، وارد قسمت History شوید. در این صفحه تاریخچه تمام تراکنش‌های خود را مشاهده می‌کنید. سپس تراکنش مدنظر خود را انتخاب کنید و مطابق تصویر زیر پیش بروید:

هش تراکنش در تون کیپر

در صفحه اول تراکنش خود را انتخاب کنید. (تصویر 1)

در صفحه دوم آدرس مقصد و هزینه تراکنش را مشاهده می‌کنید. روی گزینه Transaction لمس کنید. (تصویر 2)

در صفحه سوم جزئیات تراکنش را خواهید دید. اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید و یا قصد دارید هش تراکنش را برای سایر افراد ارسال کنید، روی گزینه سه نقطه بالای صفحه لمس کنید. (تصویر 3)

حال با انتخاب گزینه Copy link (تصویر 4) می‌توانید لینک مربوط به هش تراکنش خود را برای سایر افراد ارسال کنید.

برای واریز رمزارز به ارزینجا، لینک کپی شده در گام 4 را در قسمت هش صفحه واریز به ارزینجا وارد کنید.

مدیریت برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) در تون کیپر

با ورود به بخش Browser کیف پول تون‌کیپر می‌توانید dAppهای مبتنی برشبکه TON را جستجو کنید و یا به آن‌ها متصل شده و از خدماتشان استفاده کنید.

هش تراکنش در تون کیپر

همچنین اگر از بالای صفحه Browser، بخش Connected را انتخاب کنید، می‌توانید لیست برنامه‌هایی که هم اکنون به کیف پول Tonkeeper شما متصل هستند را مشاهده کنید.

آموزش تون کیپر

همچنین می‌توانید با نگه داشتن انگشت خود بر روی آیکون هر برنامه، اتصال کیف پولتان با آن برنامه را لغو کنید.

تنظیمات کیف پول تون‌کیپر

برای ورود به بخش تنظیمات کیف پول تون کیپر، کافیست در صفحه‌ی اصلی اپلیکیشن، روی آیکون چرخ‌دنده که در گوشه‌ی بالا سمت راست قرار دارد، ضربه بزنید. در این بخش، مجموعه‌ای از تنظیمات عمومی کیف پول در دسترس شما قرار خواهد گرفت تا بتوانید تجربه‌ی خود را مطابق با نیازها و ترجیحاتتان شخصی‌سازی کنید.

ساخت چند کیف پول در تون کیپر

با لمس بر روی دکمه Wallet (که بالا و وسط صفحه قرار گرفته است) می‌توانید کیف پول‌های جدید دیگری را به اپلیکیشن تون کیپر اضافه و به‌طور یکجا آن‌ها را مدیریت کنید. برای این کار باید روی دکمه Add wallet بزنید و مراحلی مشابه ساخت کیف پول که پیش‌تر توضیح داده شده را از ابتدا طی کنید. برای جابه‌جا شدن میان کیف پول‌هایتان، بر روی Wallet لمس کنید تا لیست آدرس‌های فعال خود را ببینید.

افزودن ولت قدیمی به تون کیپر

برای افزودن کیف پولی که قبلا ایجاد کرده‌اید به 24 کلمه کلیدی نیاز خواهید داشت. اگر این 24 کلمه را در اختیار دارید، و تازه وارد تون کیپر شده‌اید، گزینه Import Existing Wallet را انتخاب کنید. اگر هم که وارد محیط اصلی تون کیپر شده‌اید، گزینه wallet را از بالای صفحه انتخاب کنید و سپس بر روی گزینه Add Wallet بزنید. در هر دو حالت، مسیر شما به صفحه مشابه تصویر زیر ختم می‌شود.

در این مرحله، گزینه Existing Wallet را انتخاب کنید تا با تصویر زیر روبه رو شوید.

در این صفحه 24 جای خالی وجود دارد. 24 کلمه امنیتی خود را به ترتیب و با املای صحیح وارد کنید و سپس بر روی دکمه Continue لمس کنید. در گام بعدی تون کیپر از شما می‌خواهد تا یک رمز عبور 4 رقمی برای حساب خود انتخاب کنید و پس از آن کیف پول قدیمی شما به تون کیپر افزوده می‌شود.

جمع بندی

تون کیپر به عنوان یک کیف پول غیرحضانتی، نقشی کلیدی در اکوسیستم TON ایفا می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد تا به طور امن و آسان، رمزارزهای خود را ذخیره، ارسال و دریافت کنند. این کیف پول که رابط کاربری ساده و کاربرپسندی دارد، از طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها و امکانات مانند تبادل رمزارز، استیکینگ و مرورگر داخلی dApp ها برخوردار است. در این مقاله آموزشی، به طور گام به گام نحوه نصب و راه اندازی کیف پول تون کیپر، ساخت کیف پول جدید، ارسال و دریافت رمزارز و… را باهم مرور کردیم.

چگونه یک رمزارز را به تون کیپر اضافه کنم؟

قابلیت افزودن توکن، مشابه آنچه در تراست ولت هست، هنوز در تون کیپر وجود ندارد. با این حال پس از دریافت هر رمزارز، آن رمزارز به‌طور خودکار به لیست شما افزوده می‌شود.

چگونه ولت تون کیپر خودم را حذف کنم؟

برای حذف کیف پول وارد قسمت Setting شوید و گزینه Delete Wallet را انتخاب کنید.

وقتی توکنی در لیست من نیست چطور آدرس آن را کپی کنم؟

آدرس شما برای تمام توکن‌های مبتنی بر شبکه تون کوین، مانند نات کوین، داگز و حتی تتر، همان آدرس TON شما است.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

562 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
فری
فری
3 ماه ها قبل

سلام.میخوام ربات vertus را به تونکیپر وصل کنم ولی هر کاری میکنم موفق نمیشم ،میشه کمک کنید

دانیال ده حقی
ناظر محتوا
دانیال ده حقی
3 ماه ها قبل
پاسخ دهید  فری

سلام روز بخیر چه خطایی دریافت میکنید

امیرمحمدزاده
امیرمحمدزاده
2 ماه ها قبل
پاسخ دهید  دانیال ده حقی

سلام وقت بخیر
یک تراکنش در تون کیپر قعال کردم. اما تایید نکردم. بعبارتی وقتی بعد از انجام گزینه side میاد که باید بکشم و تایید کنم را نزدم. پشیمون شدم.
ازم مبلغ کم شده و هنوز فعال است اما تایید نهایی را نزدم.
چیکار کنم لغو بشه و برگردد؟ 1.5 تون من روی هوا است.
ممنون میشم راهنمایی کنید

سعید ظهوری
سعید ظهوری
2 ماه ها قبل
پاسخ دهید  احمد محمدیان

سلام منم همین مشکل دارم هش تراکنش هم داده چکار کنم پول برگرده

احمد علیاری
احمد علیاری
2 ماه ها قبل
پاسخ دهید  احمد محمدیان

سلام خسته نباشید چطوری میتونم رمز کیف پول اول رو تو تونکیپر پیدا کنم

حسین
حسین
24 روزها قبل
پاسخ دهید  امیرمحمدزاده

منم همین جوری شده

هادی غلامی
هادی غلامی
3 ماه ها قبل

گزینه send توی کیف پول من غیر فعاله دلیلش چیه

طاها حدادیات
طاها حدادیات
2 ماه ها قبل
پاسخ دهید  احمد محمدیان

سلام عزیزم من چطوری اکانت تونکیپر روی گوشی خودم بریزم روی گوشی دیگیری

مجید محمدی
مجید محمدی
3 ماه ها قبل

درود،در کیف پوا تونکیپر من زده watch onlyچطوری از این حالت خارجش کنم؟

سپیده فلاح
سپیده فلاح
3 ماه ها قبل
پاسخ دهید  احمد محمدیان

24 کلمه ذخیره داشتم ولی با حذف برنامه و وارد کردن مجدد کلمات ی کیف پول جدید ساخت. راهی وجود داره کیف پول قبلی برگرده؟

Pone .ohamado
Pone .ohamado
2 ماه ها قبل
پاسخ دهید  احمد محمدیان

در اون صورت رمز ۴ رقمی تغییر میکنه ؟ برا من رمز ۴ رقمی قبول نمیکنه ریکاوری هم نمیشه

مهدی
مهدی
1 ماه قبل
پاسخ دهید  احمد محمدیان

سلام.منم انجام دادم کیف جدید ساخت

سامان
سامان
3 ماه ها قبل

سلام وقت بخیر من میخوام همستر رو به تونکیپر متصل کنم اما خطای unable to subscribe to notifications : request failed with status code 400 رو دریافت میکنم مشکل کجاست و چطور میتونم رفعش کنم

کیان
کیان
3 ماه ها قبل

سلام ببخشی من اون ۲۴ کلمه که داشتم یکی از دوستانم داره چطوری عوض کنم که بعدا سواستفاده نکنه

Pone .ohamado
Pone .ohamado
3 ماه ها قبل
پاسخ دهید  احمد محمدیان

برا همستر چه کیف پول دیگه ای میشه نصب کرد منم همین مشکل رو دارم رمز هامو یک نفر دیگه داره

حسین عطایی
حسین عطایی
1 ماه قبل
پاسخ دهید  احمد محمدیان

سلام در صورت که کیف پول جدید بسازیم دیگه اون شخصی که ۲۴ کلمه را داره ، دیگه نمیتونه سوءاستفاده کنه ؟

یوسف زاده
یوسف زاده
15 روزها قبل
پاسخ دهید  احمد محمدیان

کد ۲۴ رقمی رو دادم به کسی همسترامو برداشت کرد گزینه دیلیت اکانت بزنم ولت حذف میشه؟

شاهولد
شاهولد
3 ماه ها قبل

وقتی رباتی به کیف پول میخوایم وصل کنیم با ارور 400 برخورد میکنیم علت چیه

امیر محبی
امیر محبی
3 ماه ها قبل

سلام , چرا گزینه. Swap یا انتقال را که میزنم با ارور مواجه میشوم و نمی توانم ارز ترون را اضافه کنم یعنی در واقع اصلا وارد جایی نمیشه که بخوام گزینه ایی رو انتخاب کنم,یه صفحه سفید میاد مینویسه:Domain: undefined
Error code: 3
Description: ssl error: the certificate authority is not trusted.

امیر محبی
امیر محبی
3 ماه ها قبل
پاسخ دهید  احمد محمدیان

پس دلیل ارور چی هست؟ چرا نمی تونم. swap کنم؟

رضا
رضا
3 ماه ها قبل

سلام
من از تون کیپر خارج شدم بعد از بازیابی تمام ولتها بالا نمی ایند و تنها یک ولت بالا می اید

پرکاله
پرکاله
3 ماه ها قبل

سلام من کل نات کوین هام رفته توی قسمت هش تراکنش چطوری میتونم انتقال بدم به کیف پول تون کیپرصفحه اصلی

فریبرز
فریبرز
3 ماه ها قبل

سلام من دنبال رمز ترز های دیگه مثله usdt میگردم ولی پیدا نمیکنم

حنا
حنا
3 ماه ها قبل

درود من رو تونکیپرم دوتا ولت داشتم که برا دومی تقریبا مطمئنم کلمه جدید نداد. رو اولی موجودی داشتم دومی صفر بود. بخاطر خطای رمز چهار عددی حذف و دوباره نصب کردم و با ۲۴ کلمه وارد شدم فقط یه ولت صفر برام بالا اومده:( میتونم کاری کنم؟

هدی طاهری
هدی طاهری
3 ماه ها قبل

سلام اگر همه‌ی ربات‌های تلگرامم رو به تون کیپر وصل کنم مشکلی پیش نمیاد؟

مهدی پزا
مهدی پزا
3 ماه ها قبل

سلام چرا گزینه sendغیر فعال شده دلار ها رو نشون میده ولی اجازه برداشت نمیده

س.ق
س.ق
2 ماه ها قبل
پاسخ دهید  احمد محمدیان

سلام اصلا قسمت بک آپ نداره چطور ۲۴رمز و برداریم؟؟روی حالت واچ آنلی هست

علی رحیم زاده مقدم
علی رحیم زاده مقدم
3 ماه ها قبل

سلام خسته نباشین میخواستم من از تونکیپر به تونکیپر مقداری ناتکوین انتقال بدم کامنت لازم داره بزنم داره یا نه نمیخواد؟

Hoda
Hoda
3 ماه ها قبل

سلام من روی برنامه تون کیپر در قسمت Browser هیچ ایکنی نمیبینم علتش چیه با اینکه در همستر هم کیف پولم رو تون کیپر انتخاب کردم

آخرین ویرایش 3 ماه ها قبل توسط Hoda
منوچهرپورپاشا
منوچهرپورپاشا
3 ماه ها قبل

سلام من توتون کیپریه ارزی امده توولت من ۶میلیونی نشان میده ولی واچ انلی هستش خبرندارم ارکجاام ه توولتم میت نم انتقال بدم صرافی بفروسم

حدیثه احمدی
حدیثه احمدی
3 ماه ها قبل

سلام وقت بخیر میخواستم بپرسم چجوری از wallet اول به wallet دوم انتقال بدم امکانش هست ؟

حدیثه احمدی
حدیثه احمدی
2 ماه ها قبل
پاسخ دهید  احمد محمدیان

سلام خیر منظورم این هست که کلا یک رمز ارز رو چجوری جا به جا کنیم به ولت دیگمون؟ میشه جا به جا کرد یا باید اتصال و قطع کنیم و از اول متصل کنیم به ولت دلخواه؟

شهریار اسدی
شهریار اسدی
2 ماه ها قبل

سلام
چگونه میتوان یک ارز را به لیست نمایشی تون کیپر اضافه کرد؟یا قسمت جستجو ارزهای تون کیپر کجاست ؟

شهریار اسدی
شهریار اسدی
2 ماه ها قبل
پاسخ دهید  احمد محمدیان

وقتی میخواهم توکنی که مبتنی بر شبکه ton را از کیف پول دیگری به تون کیپر واریز کنم آدرس همان توکن را باید بدهم .آن آدرس را چگونه پیدا کنم ؟ممنون

حسین جهانگیری
حسین جهانگیری
2 ماه ها قبل

سلام خدمت ادمین عزیز تون کیپر من روی حالت watch onlyرفته گزینه هاش کار نمیکنه همچنین برام کد های 24رقمی کار نمیکنه کد هارو هم ذخیره نکردم چطور خارج بشم ازش

علیرضا
علیرضا
2 ماه ها قبل

سلام خسته نباشین تو قسمت Connect بالا سمت راست موقعیت مکانی رو حالت اتومات باشه؟(چون حالت اتومات کشور ایران انتخاب میکنه مشکلی پیش نمیاد؟)

دانیال ده حقی
ناظر محتوا
دانیال ده حقی
2 ماه ها قبل
پاسخ دهید  علیرضا

سلام روزتون بخیر باشه خیر مشکلی پیش نمیاد

حاتمه علوی
حاتمه علوی
2 ماه ها قبل

سلام وقت بخیر
من کیف پول تون کیپر رو میخوام به بازی داگز یا بلوم ویس کوین وصل کنم اما نمیشه
وقتی از بازیconnect waletمیزنم و بعد میزنم رو تون کیپر یه لحظه میره تو کیف پول تون کیپرم بعد میاد تو بازی و میگهconnection declind

مهدی راد
مهدی راد
2 ماه ها قبل

سلام خسته نباشید
من ارز جدید به تونکیپر ریختم.lumber/usdt
ولی نمیدونم چطور اسم ارزو تو واچلیست بیارم.نه خود اسم ارز و تعداد اتوماتیک اومده تو ولت و نه میدونم از کجا اسمشو اضافه کنم.لطفا راهنمایی کنید.ممنون

احسان امانی
احسان امانی
2 ماه ها قبل

سلام من فقط در بخش کمنت مشکل دارم….
نمیدونم کمنتو از کجا پیدا کنم….. میشه راهنمایی کنید….
ممنون….

سعید ابراهیمی
سعید ابراهیمی
2 ماه ها قبل

سلام.آیا تون کیپر که در اکتنشن مرورگر نصب شده هم میشه به تلگرام نسخه ویندوز کانکت کرد؟

رسول حمیدی
رسول حمیدی
2 ماه ها قبل

من حذف کردم 24کلمه رو ندارم چکار باید بکنم

جواد
جواد
2 ماه ها قبل

سلام چجوری کیف پول رو از حالت Watc only خارج کنم
۲۴ کلمه رو هم ندارم

احمد
احمد
2 ماه ها قبل

آموزش انتقال داخلی تون کیپرم میزاشتی منو میخواد یا نه

علی سنحرانی
علی سنحرانی
2 ماه ها قبل

سلام اگه بخوام از کیف پول تون کیپر انتقال بدم به تراست ولت نیاز به کد ممو یا همون کامنت داره یا نه ؟

محمد حسینی
محمد حسینی
2 ماه ها قبل

سلام، خسته نباشید،، یه ربات مشکوک رو به کیف پول تون کیپرم وصل کردم ، ، الآن خواستم روبات رو باز کنم بالاش نوشته کلاهبرداری،
میخواستم بپرسم میشه این روبات رو از کیف پول حذف کرد؟ اگه میشه ،چطوری؟؟ از داخل خود کیف پول میشه حذفش کنم؟؟
ممکنه هک شده باشه؟ اگه هک شده چیکار کنم

Ramin
Ramin
2 ماه ها قبل

سلام من داخل یکی از ولت های تون کیپرم ی عدد 54,214$ آمده که زیرش خورده واچ انلی نمی‌دونم برای کدوم بازی هست این مبلغ ولی از 5تا ولت.دیگه که دارم اونا همه صفر فقط همین.یکی که مبلغ داره میشه راهنمایی کنید این مبلغ الان قابل برداشته یا الکی من سواد آنچنان ندارم ممنون میشم ب زبون ساده بگید

محمد
محمد
2 ماه ها قبل

چگونه با آدرس تون کیپر ،زیر مجموعه کرفت

مهدی
مهدی
2 ماه ها قبل

سلام، من وارد تون کیپر میشم،ولس وقتی میخوام یه ایردراپ وصل کنم، پسکد میخواد،نمیدونم کد چیه ،و یا چه کدی اون اوله برنامه دادم یادم نیست،حالا چکار کنم؟

یوسف ق
یوسف ق
2 ماه ها قبل

با سلام …توی تون کیپر. من مبلغ ۶۰۰۰دلار واریز شده ولی کلمه اونلی واچ در کنارش تایپ شده …میخواستم ببینم میتونم به ریال تبدیل کنم یا نه

محمد
محمد
2 ماه ها قبل

سلام من میخوام تون کیپر رو به ناتکوین وصل کنم ارور میده شارژ کمه وصل نمیشه چیکار کنم؟

رویا رنجبر
رویا رنجبر
2 ماه ها قبل

سلام وقت بخیر من کیف پول تونکیپر رو ساختم ولی هر بار که می‌خوام دوباره واردش بشم یا ازم میخواد که دوباره یک کیف پول جدید بسازم یا اینکه باید دوباره 24 تا رمز رو بدم و وارد کیف پولم بشم و بعد از ورود با 24کلمه رمز ایردراپهای که بهش وصل شده رو در قسمت browser نشون نمی ده چندبار کیف پول رو پاک کردم دوباره نصب کردم اپدیتش کردم جواب نداد ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

مجیدنوشاد
مجیدنوشاد
2 ماه ها قبل

سلام ببخشید من قصد دادم از داخل ربات های تلگرام ارز تون برداشت شده رو بفرستم به کیف پول تون کیپر آدرس و کد ممو رو میخواد،کد ممو رو از کجا باید بگیرم

میثم احمدی
میثم احمدی
2 ماه ها قبل

سلام من قسم بروزر تونکیپرم پایین صفحه نیست چجوری بیارمش؟

محسن یوسفی
محسن یوسفی
2 ماه ها قبل

سلام خداقوت، چطور میتونم، داخل تون کیپر، ارز تونمو به کیف پول های دیگم تو همون تون کیپر منتقل کنم، ممنون

مجتبی کریمی
مجتبی کریمی
2 ماه ها قبل

سلام. من چندتا ربات به چند کیف پول در تون کیپرم وصل کردم از امروز فقط یک کیف پول میاد. ناتکون هم توش داشتم به نظرتون چرا؟ هک شده؟ تازه رمزش 4 رقمی برگشته رمز اول روز که نصب کردم! الان چکار کنم

ایمان
ایمان
2 ماه ها قبل

سلام کیف پول تونکیپر رو حذف کردم بعد از نصب و زدن کد ۲۴ تایی مقدار تونی که داخلش داشتم نمیاد
مشکل چیه؟

مجتبی
مجتبی
2 ماه ها قبل

سلام چرا نات کوین برام زدن برام ناموفق خورده زده failedباید چکار کنم بشینه به حساب تون کیپیرم

رامین
رامین
2 ماه ها قبل

سلام و عرض ادب-با وصل کردن تون کیپر به یک ربات احتمال داره ولتمون هک بشه؟

عطا
عطا
2 ماه ها قبل

سلام اقا ما تونکیپر پاک کردیم چون ارور میداد و دوباره باز دانلود کردیم تصب بعد با ۲۴ کلمه وارد شدیم ولی موجودیمون صفر من ۷ هزار ناتکوین داشتم الان صفر دلیلش چیه نه جایی انتقال داده تو هیستوری نگاه میکنیم نه چیزی ، ممنون از پاسخگوییتون

علی زحمتکش
علی زحمتکش
2 ماه ها قبل

سلام من از تلگرام 880 تن کوین واریز کردم به کیف تون کیپر
اما بعد از واریزی نکته برداشت رو off کرده
فقط میتونم واریز کنم…
اگه میشه یه راهنمایی کنید که درست بشه

امین
امین
2 ماه ها قبل

سلام وقتتون بخیر
امکان این که حساب تلگرام تو یه گوشی دیگه و ولت تو یه گوشی دیگه باشه و بتونیم ولت رو به ربات تلگرام وصل کنیم وجود داره آیا

عمو
عمو
27 روزها قبل
پاسخ دهید  امین

وقتی که توی ربات میخوای به کیف پول وصل بشی یه QR code میده که میتونی اونو با کیف پولت اسکن کنی، اونجوری کیف پولت به ربات وصل میشه.

محمد جانقربان
محمد جانقربان
2 ماه ها قبل

سلام و عرض ادب، من مجبور شدم تونکیپر حذف نصب کنم وبعد دومزتبه دانلود کردم، از همون کلمات قبلی استفاده کردم و حتی رمز 4رقمی هم داشتم و کیف دومرتبهذقعال شد، ولی ارزهایی که داخلش داشتم بالا نیومد. باید چیکار کنم

سالی
سالی
1 ماه قبل
پاسخ دهید  احمد محمدیان

سلام من مجبور شدم تون کیپر رو حذف کنم از گوشی بعد مجدد نصب کردم و ولتامم بالا اوردم توش ولی الان تاریخچه اپ هایی که به ولت هام متصل بودن پاک شدن و من هم خاطرم نیست کدوم ولت به کدوم پروژه متصل بوده راکی ربیت هم تو اپش دیگه ادرس ولت متصل رو نشون نمیده منم خاطرم نیست کدوم ولت بود میخوام 0.5 تون پرداخت کنم برای ایردراپش ولی نمیدونم با کدوم ولت متصل بودم راهی هست بشه فهمید که کدوم ولتم متصل شده به راکی؟

پژمان
پژمان
2 ماه ها قبل

فوری
سلام دوستان
ولت تونکیپر رو به راحتی به خیلی از رباتها مثل یس کوین و … تونستم وصل کنم ولی به ربات داگز وصل نمیشه دلیل ش چی هست؟
حتی چند بار هم تلگرام بستم نشد
یک ولت جدید تو تون کیپر درست کردم بازم وصل نمیشه

حامد
حامد
2 ماه ها قبل
پاسخ دهید  احمد محمدیان

سلام عزیز من ولتم و پاک کردم چطوری میتونم برگردونم توش نات داشتم به اشتباه دلت اکانت زدم ولت و

الناز پرتوی
الناز پرتوی
2 ماه ها قبل

سلام چطور میتونم کیف پولی رو حذف کنم؟

علی
علی
2 ماه ها قبل

سلام
من هرکاری میکنم نمیتوانم هیچ یک از بازی های تلگرام را به تون کیپر وصل کنم.
لطفا کمک کنید!

متین
متین
2 ماه ها قبل

سلام تون کیپر من گزینهsend کار نمیکنه

صرافی ارزینجا
ARZINJA
صرافی ارزینجا
ارزینجا یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های ایرانی است که معاملات آسان (OTC) و پیشرفته (P2P) بیشتر از 1000 رمزارز را ممکن کرده است. با ساده‌ترین و سریع‌ترین روش احراز هویت می‌توانید همین حالا عضو ارزینجا شوید و با کمترین کارمزد، معامله و سرمایه‌گذاری در دنیای ارزهای دیجیتال را شروع کنید.
ثبت نام در ارزینجا
نوشته‌های مرتبط
2
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx