به سرقت رفتن دارایی های سلسیوس ورشکسته

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

خلاصه مقاله سلسیوس از مدیر سابق به دلیل سرقت ارزهای دیجیتال و سایر دارایی های دیجیتال شکایت کرد. این وام دهنده ورشکسته می خواهد دارایی هایی به ارزش 1.4 میلیون دلار را از جیسون استون بازیابی کند. استون برای پولشویی از سرویس تورنادو کش استفاده کرده است. شبکه سلسیوس از مدیر سرمایه گذاری سابق خود، […]

سلسیوس

خلاصه مقاله

  • سلسیوس از مدیر سابق به دلیل سرقت ارزهای دیجیتال و سایر دارایی های دیجیتال شکایت کرد.
  • این وام دهنده ورشکسته می خواهد دارایی هایی به ارزش 1.4 میلیون دلار را از جیسون استون بازیابی کند.
  • استون برای پولشویی از سرویس تورنادو کش استفاده کرده است.

شبکه سلسیوس از مدیر سرمایه گذاری سابق خود، جیسون استون و شرکت کی فای شکایت کرد. در این شکایت ادعا شده که نامبردگان از موقعیت خود برای سرقت دارایی های سلسیوس به ارزش میلیون ها دلار شامل بیت کوین و اتریوم استفاده کرده اند. این شکایت که در دادگاه ورشکستگی ایالات متحده در منطقه جنوبی نیویورک تنظیم شده است، به دنبال رد میلیون ها دلار دارایی و بازگرداندن اموال شرکت است. ظاهراً این سرقت توسط مدیر مالی سابق پس از ترک شرکت انجام شده است. وام دهنده ورشکسته در شکایت ادعا کرد: “متهمان میلیون ها دلار رمزارز را از کیف پولهای سلسیوس سرقت کردند.”

سلسیوس، مدیر سابقش را به سرقت گسترده متهم کرد

سلسیوس همچنین ادعا می‌کند که استون از رمزارز های خود برای خرید توکن‌های غیرقابل تعویض استفاده کرده است. و سپس آن NFT‌ها را به کیف‌پول‌هایی که بر اساس اطلاعات و باور، متعلق به استون است، منتقل کرده است. و سپس از پاسخگویی به این تصمیمات در حین اداره دفتر خودداری کرده است. متهمان همچنین برخی از دارایی های غارت شده را با بازده هفت رقمی فروختند. به نظر می رسد که استون و یا کی فای از رمزارز های سلسیوس برای به دست آوردن منافع خود در بسیاری از شرکت ها و پلتفرم های مرتبط با بلاک چین استفاده کرده اند.

شکایت همچنین ادعا می کند که در سپتامبر 2021، استون به کیف پول سلسیوس 0xb1 دسترسی پیدا کرد، ارزهای دیجیتال به ارزش 1.4 میلیون دلار را سرقت کرد و سپس آنها را از طریق سرویس توردانو کش که در حال حاضر توسط دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری ایالات متحده با تحریم مواجه است، منتقل کرد. استون و کی فای میلیون‌ها دلار از اموال سلسیوس (یا عواید آن) را از طریق تورنادو کش در ده‌ها موقعیت شستشو دادند و همچنان دارایی (و درآمدهای آن) با ارزش زیادی را که حقاً به سلسیوس تعلق دارد، در اختیار دارند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
2
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx