درخواست کوین بیس برای ایمیل‌های خصوصی رئیس SEC

انتشار 2 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

صرافی ارز دیجیتال کوین بیس درخواست اجباری از کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) برای ارائه ایمیل‌های خصوصی گری جنسلر، رئیس این کمیسیون، ثبت کرده است. این درخواست پس از آن مطرح شد که کوین‌بیس هفته گذشته نامه‌ای به قاضی کاترین پولک فایلا ارسال کرد و اعلام کرد قصد دارد دامنه درخواست اسناد […]

کوین بیس

صرافی ارز دیجیتال کوین بیس درخواست اجباری از کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) برای ارائه ایمیل‌های خصوصی گری جنسلر، رئیس این کمیسیون، ثبت کرده است.

این درخواست پس از آن مطرح شد که کوین‌بیس هفته گذشته نامه‌ای به قاضی کاترین پولک فایلا ارسال کرد و اعلام کرد قصد دارد دامنه درخواست اسناد خود از این کمیسیون را پس از مواجهه با مقاومت، محدود کند.

کوین‌بیس ابتدا در ماه آوریل درخواست کپی از ارتباطات خصوصی جنسلر (پیش و پس از ریاست او بر SEC) را کرده بود، اما از سوی SEC و قاضی فایلا با مقاومت مواجه شد.

در درخواست جدید ۲۳ ژوئیه، کوین بیس اکنون خواستار ارتباطات خصوصی جنسلر از زمان تصدی او به عنوان رئیس SEC از سال ۲۰۲۱ به بعد، همراه با دیگر اسناد است. در این درخواست آمده است:

پس از یک جلسه مقدماتی با دادگاه، کوین‌بیس درخواست‌های مربوط به ارتباطات قبل از ریاست را پس گرفت.

درخواست شماره ۲۳ احضاریه به اسنادی مربوط می‌شود که به سخنرانی‌های جنسلر درباره وضعیت قانونی دارایی‌های دیجیتال و مبادلات آن‌ها اشاره دارد. کوین بیس استدلال کرده است که این اسناد می‌توانند نقش مهمی در دفاع از اتهامات مربوط به اجازه معامله غیرقانونی اوراق بهادار ثبت‌نشده در پلتفرمش را داشته باشند.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx