در صورت پیروزی ترامپ چه بر سر بازار کریپتو می‌آید؟

انتشار 1 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

بازار کریپتو برای یک فصل هیجان‌انگیز آماده می‌شود! احتمال کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو در ماه سپتامبر و معرفی صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله (ETF) جدید برای اتریوم و سولانا نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران به بازار و آینده آن علاقه‌مند هستند. پذیرش گسترده کریپتو در حال افزایش است. با نزدیک شدن به انتخابات آمریکا در […]

بازار کریپتو و ترامپ

بازار کریپتو برای یک فصل هیجان‌انگیز آماده می‌شود! احتمال کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو در ماه سپتامبر و معرفی صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله (ETF) جدید برای اتریوم و سولانا نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران به بازار و آینده آن علاقه‌مند هستند. پذیرش گسترده کریپتو در حال افزایش است. با نزدیک شدن به انتخابات آمریکا در نوامبر، انتظار می‌رود که بازار رونق بیشتری هم بگیرد.

با وجود نگرانی‌های کوتاه‌مدت در بازار، تحلیلگران موسسه تحقیقاتی برنشتاین (Bernstein) اعلام کرده‌اند که چرخه پذیرش ساختاری کریپتو همچنان قوی است. چشم‌انداز بازار برای سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ امیدوارکننده به نظر می‌رسد، که به دلیل تغییرات احتمالی در قوانین و افزایش پذیرش نهادی در این حوزه است. تحلیلگران حوزه کریپتو و اقتصاد کلان شرکت برنشتاین بر این باورند که پیروزی احتمالی دونالد ترامپ در انتخابات آتی آمریکا می‌تواند به عنوان یک کاتالیزور مثبت برای بازارهای ارز دیجیتال عمل کند.

بازار کریپتو
برنشتاین ریسرچ یک شرکت تحقیقاتی است که به سرمایه گذاران نهادی مشاوره می‌دهد

گزارش تحقیقاتی برنشتاین نشان می‌دهد که جامعه کریپتو بازگشت ترامپ به قدرت را یک رویداد صعودی می‌دانند، در حالی که پیروزی کامالا هریس به عنوان یک رویداد نزولی تلقی می‌شود. این احساس ناشی از تعاملات قبلی ترامپ با بخش کریپتو و وعده‌های او برای سیاست‌های مطلوب برای بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال است.

گزارش این شرکت تحقیقاتی اشاره می‌کند که بیت‌کوین نشانه‌هایی از ضعف نشان داده است، زیرا احتمال پیروزی هریس در نظرسنجی‌ها و پیش‌بینی‌های پولی مارکت (Polymarket) افزایش یافته است. پولی مارکت، یک بازار پیش‌بینی محبوب است که به کاربران امکان می‌دهد بر روی نتایج رویدادهای آینده، از جمله انتخابات سیاسی، شرط‌بندی کنند.

جذابیت کریپتو برای ترامپ: ذخیره استراتژیک بیت‌کوین ملی

ترامپ به طور فعال با جامعه کریپتو تعامل داشته تا رأی‌دهندگان کریپتو را با وعده‌های جسورانه‌اش جذب کند. یکی از پیشنهادات کلیدی او ایجاد یک ذخیره ملی بیت‌کوین است، به همراه تعهدی برای هرگز نفروختن بیت‌کوین‌های مصادره شده توسط دولت. این اظهارات که در یک سخنرانی در کنفرانس بیت‌کوین در نشویل مطرح شد، به خوبی از سوی علاقه‌مندان به کریپتو پذیرفته شده است که ترامپ را به عنوان یک مدافع بالقوه برای این صنعت می‌بینند.

بازار منتظر سیگنال‌های واضح انتخاباتی است بازار کریپتو همچنان در حالت انتظار است و بیت‌کوین در یک بازه قیمتی محدود معامله می‌شود. تحلیلگران برنشتاین معتقدند که با نزدیک شدن به انتخابات و ظهور سیگنال‌های روشن‌تر، ممکن است شاهد تغییرات قابل توجهی در بازار باشیم. تا آن زمان، همه نگاه‌ها به تحولات سیاسی است و موضع حامی کریپتو بودن ترامپ امیدی برای یک صعود احتمالی در ماه‌های آینده ایجاد کرده است.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx