خرید و راه اندازی سخت افزار

ریسک های استخراج
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 4222 نفر

استخراج بیت کوین – قسمت اخر

چندین فروشگاه ASIC را به مشتریان خرده‌فروش می‌فروشند; در حالی که برخی از تولیدکنندگان اجازه خرید مستقیم را نیز می‌دهند. اگرچه تهیه آنها از کارت های گرافیک معمولی دشوارتر است، اما هنوز هم برای هر کسی امکان خرید ASIC با قیمت قابل قبولی وجود دارد. شایان ذکر است که خرید تجهیزات معدن از مغازه‌ها یا تولیدکنندگانی که از کشورهای خارجی حمل می‌کنند ممکن است عوارض سنگین واردات را به همراه داشته باشد.

بسته به سازنده یا فروشگاه; ASIC ها ممکن است بدون منبع تغذیه ارائه شوند، که سپس باید جداگانه خریداری شوند. برخی از سازندگان ASIC واحدهای خود را می فروشند; اما می توان از PSU های ساخته شده برای سرورها یا رایانه های بازی نیز استفاده کرد; اگرچه احتمالاً به تغییرات خاصی نیاز دارند.

ASICها باید از طریق کابل اترنت به اینترنت وصل شوند و فقط می‌توان آن‌ها را از طریق یک مرورگر وب با اتصال به آدرس IP محلی; مشابه روتر خانگی، پیکربندی کرد.

قبل از ادامه، لازم است یک حساب کاربری با یک استخر استخراج انتخابی راه اندازی کنید، که سپس اطلاعات دقیقی در مورد نحوه اتصال به سرورهای آن ارائه می دهد. از پانل وب ASIC، باید نقاط پایانی اتصال و اطلاعات حساب استخر را وارد کنید. سپس ماینر شروع به کار و تولید بیت کوین می کند.

ماینینگ از طریق  استخر های ایجاد شده اکیداً توصیه می شود; زیرا می توان با ادغام سخت افزار خود با دیگران، بازده ثابتی داشته باشید. در حالی که ممکن است دستگاه شما همیشه هش درست برای ایجاد یک بلوک را پیدا نکند;سهم استخراج شما همچنان پاداش خواهد داشت.

بررسی ملاحظات و ریسک های استخراج

علاوه بر ریسک مالی ناشی از عدم سود; ریسک‌های فنی نیز در مدیریت دستگاه‌های پرقدرت مانند ASIC وجود دارد.

تهویه مناسب برای جلوگیری از سوختن اجزای تجهیزات معدن به دلیل گرمای بیش از حد مورد نیاز است. کل برق مصرفی ماینر به عنوان گرما در محیط آن پراکنده می شود و یک ASIC احتمالاً قدرتمندترین دستگاه در خانه یا محل کار شما خواهد بود.

همچنین به این معنی است که هنگام استخراج بیت کوین باید محدودیت های شبکه برق خود را به دقت در نظر بگیرید. شبکه برق خانه شما تا حداکثر سطح توان رتبه بندی شده است و هر پریز نیز رتبه بندی خاص خود را دارد. فراتر از این محدودیت ها به راحتی می تواند منجر به قطعی مکرر یا آتش سوزی برق شود. برای تعیین اینکه آیا دستگاه الکتریکی شما برای استخراج ایمن است یا خیر، با یک متخصص مشورت کنید.

نگهداری منظم در برابر گرد و غبار و سایر عوامل محیطی نیز برای سالم نگه داشتن دستگاه های معدن مورد نیاز است. در حالی که خرابی ها نسبتاً نادر هستند; ASIC ها می توانند بدون تعمیر و نگهداری مناسب زودتر از زمان مورد انتظار از کار خارج شوند.

در حالی که ASIC های منفرد ممکن است شکست بخورند، بزرگترین تهدید برای سودآوری آنها این است که ممکن است منسوخ شوند. ماینرهای کارآمدتر در نهایت دستگاه های قدیمی تر را از بین خواهند برد.

نسل‌های تاریخی ماینرها مانند; Bitmain S9 که در حدود سال ۲۰۱۶ عرضه شد; تقریباً چهار سال دوام آوردند تا اینکه تحت هر پیکربندی قیمت برق (به جز صفر) بی‌سود شوند. با این حال، سرعت پیشرفت در فناوری محاسبات تا حد زیادی غیر قابل پیش بینی است.

استخراج بیت کوین از هیچ سرمایه گذاری دیگری مستثنی نیست. بالقوه برای پاداش و همچنین خطرات وجود دارد. امیدواریم این راهنما نقطه شروع مناسبی برای ارزیابی بیشتر هر دو باشد.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx