تعدادی از دموکرات‌ها به دنبال سیاست‌های حامی کریپتو هستند

انتشار 2 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

تعدادی از قانون‌گذاران دموکرات به دنبال سیاست‌های حامی کریپتو هستند تا با نزدیک شدن به انتخابات ۲۰۲۴، رابطه حزب با صنعت ارزهای دیجیتال را بهبود بخشند. معاون رئیس‌جمهور کامالا هریس در این تلاش‌ها نقش مهمی ایفا می‌کند. درخواست دموکرات‌ها برای اتخاذ سیاست‌های حامی کریپتو در انتخابات آمریکا در تاریخ ۲۶ جولای، بیش از دوازده نفر […]

سیاست حامی کریپتو

تعدادی از قانون‌گذاران دموکرات به دنبال سیاست‌های حامی کریپتو هستند تا با نزدیک شدن به انتخابات ۲۰۲۴، رابطه حزب با صنعت ارزهای دیجیتال را بهبود بخشند. معاون رئیس‌جمهور کامالا هریس در این تلاش‌ها نقش مهمی ایفا می‌کند.

درخواست دموکرات‌ها برای اتخاذ سیاست‌های حامی کریپتو در انتخابات آمریکا

در تاریخ ۲۶ جولای، بیش از دوازده نفر از دموکرات‌های مجلس نمایندگان، از جمله رو کانا، وایلی نیکل، و ریچی تورس، نامه‌ای به کمیته ملی دموکرات (DNC) ارسال کردند. آن‌ها در این نامه خواستار اتخاذ زبان حامی کریپتو در پلتفرم حزب و انتخاب نامزد معاونت ریاست‌جمهوری با سیاست‌های قوی در حوزه دارایی‌های دیجیتال شدند. همچنین، پیشنهاد دادند رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) که طرفدار نوآوری باشد، منصوب شود و تعامل با صنعت افزایش یابد.

این نامه به اهمیت مسئله ارزهای دیجیتال در انتخابات آینده اشاره کرد و تاکید کرد که بیش از ۲۰ درصد از رای‌دهندگان در ایالت‌های کلیدی ارزهای دیجیتال را یک مسئله مهم می‌دانند. قانون‌گذاران تاکید کردند که حزب دموکرات باید برای رای‌دهندگان حامی کریپتو دلایل قوی ارائه دهد، در عین حال که از طریق مقررات مناسب، حفاظت از مصرف‌کنندگان را تضمین می‌کند.

اهمیت ارزهای دیجیتال در انتخابات آمریکا

ارزهای دیجیتال به یک مسئله مهم سیاسی تبدیل شده‌اند، به طوری که حزب جمهوری‌خواه با حمایت جامعه ارزهای دیجیتال به دلیل موضع طرفدار کریپتو دونالد ترامپ، محبوبیت بیشتری کسب کرده است. در این میان، دموکرات‌ها به دلیل رویکرد دولت بایدن در قبال این صنعت با انتقادات مواجه شده‌اند.

سیاست های حامی کریپتو در انتخابات آمریکا

بزرگان صنعت ارزهای دیجیتال مانند هایدن آدامز، بنیانگذار یونی‌سواپ، خواستار رویکردی دو حزبی در انتخابات هستند. آدامز اشاره کرد که در داخل حزب دموکرات یک احساس رو به رشد برای طرفداری از ارزهای دیجیتال وجود دارد. او امیدوار است که هر دو حزب در رقابت برای طرفداری بیشتر از ارزهای دیجیتال، جلوی نوسانات سیاستی ناشی از تغییرات قدرت در حزب را بگیرند.

معاون رئیس‌جمهور کامالا هریس به طور فعال در تلاش است تا رابطه حزب با صنعت ارزهای دیجیتال را بهبود بخشد. گزارش‌ها حاکی از آن است که مشاوران او با شرکت‌های بزرگ ارزهای دیجیتال مانند کوین‌بیس، سیرکل و ریپل لبز ارتباط برقرار کرده‌اند. این تلاش‌ها نشان‌دهنده رویکرد بازتر و نوآورانه‌تر به دارایی‌های دیجیتال و فناوری بلاک‌چین است.

مارک کوبان میلیاردر معتقد است که یک دولت به رهبری هریس ممکن است نسبت به دولت فعلی برای ارزهای دیجیتال مطلوب‌تر باشد. وایلی نیکل، قانون‌گذار، این ابتکارات را ستود و به پتانسیل فناوری بلاک‌چین برای تحریک نوآوری، رشد اقتصادی و شمول مالی اشاره کرد. نیکل از رویکرد دوباره حزب به دارایی‌های دیجیتال حمایت کرده و از رویکرد پیشرو هریس تقدیر کرد.

تلاش برای اتخاذ سیاست‌های حامی کریپتو یه چه خاطر است؟

تلاش برای سیاست‌های حامی کریپتو ناشی از این است که ارزهای دیجیتال برای بسیاری از رای‌دهندگان مهم است. با اتخاذ موضعی مطلوب‌تر، حزب دموکرات قصد دارد نظر طرفداران ارزهای دیجیتال را جلب کند و از نوآوری‌های فناوری و پیشرفت اقتصادی حمایت کند.

سیاست های حامی کریپتو

با نزدیک شدن به انتخابات ۲۰۲۴، هنوز مشخص نیست که این تلاش‌ها چقدر موفقیت‌آمیز خواهند بود. اما اقدامات هریس و دیگر قانون‌گذاران نشان‌دهنده تغییرات مهم در رویکرد حزب دموکرات به دارایی‌های دیجیتال است. با پذیرش سیاست‌های حامی کریپتو، حزب دموکرات امیدوار است که خود را به عنوان نیرویی پیشرو در سیاست آمریکا معرفی کند.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx