استیکینگ ارزهای دیجیتال در این بانک راه اندازی می‌شود

استیکینگ ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 367 نفر

پلتفرم نئوبانک مستقر در بریتانیا، روولوت (Revolut)، که دارای ۲۵ میلیون مشتری در سراسر جهان است، سرویس استیکینگ ارزهای دیجیتال را به مشتریان بریتانیا و منطقه اقتصادی اروپا (EEA) معرفی کرده است.

طبق گزارشی از خبرگزاری AltFi مستقر در لندن، انتظار می‌رود ویژگی استیکینگ در این هفته فعال شود که به کاربران این امکان را می‌دهد تا در مرحله «آزمایشی» از دارایی‌های کریپتو خود درآمد کسب کنند. در حال حاضر، ویژگی استیکینگ برای کاردانو (ADA)، تزوس (XTZ)، پولکادات (DOT) و اتریوم (ETH) با بازدهی از ۲.۹۹٪ تا ۱۱.۶۵٪ در دسترس است گرچه که این بازده تضمین نمی شود.

استیکینگ ارزهای دیجیتال فرآیندی است که در آن فرد مقدار مشخصی از دارایی دیجیتالی خاص را برای مدت معینی، معمولاً از چند روز تا چند ماه، در یک کیف پولی نگه داری یا قفل می‌کند. این اقدام به ایمن سازی شبکه کمک می کند و تراکنش ها را روی یک بلاکچین اثبات سهام تایید می کند. در ازای آن، به افراد توکن‌های تازه ضرب شده یا سهمی از کارمزد معامله پاداش داده می‌شود.

در چند سال گذشته، روولوت ارزهای دیجیتال را در خدمات خود گنجانده است. در سال ۲۰۱۷، شروع به ارائه خدمات تجارت کریپتو کرد و با معرفی محصولاتی مانند بازگشت نقدی (Cash Back) کریپتو برای کاربران ممتاز، از آن زمان منبع درآمد قابل توجهی برای خود دست و پا کرده است . در حال حاضر، روولوت معاملات برای نزدیک به ۱۰۰ دارایی رمزنگاری مختلف را ارائه می دهد و همچنین به مشتریان خود امکان می دهد با استفاده از دارایی های رمزنگاری خود خرید کنند.

روولوت در تلاشی برای آموزش مشتریان خود در مورد کریپتو و بلاکچین، دوره‌های آموزشی رایگان «Learn & Earn» را نیز در مورد اصول اولیه این موضوعات ارائه می‌دهد و به کاربرانی که برنامه را تکمیل می‌کنند، پاداش می‌دهد. در سپتامبر ۲۰۲۲، کوین تلگراف گزارش داد که اداره رفتار مالی بریتانیا روولوت را به لیست شرکت های مجاز ارائه دهنده محصولات و خدمات ارزهای دیجیتال اضافه کرده است. پس از آن روولوت به ۳۷ شرکت دیگر ملحق شد که بعد از اعطای تمدید فعالیت به عنوان یک شرکت دارایی رمزنگاری با ثبت موقت در مارس ۲۰۲۲، چراغ سبز برای ارائه چنین خدماتی در بریتانیا دریافت کردند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx