بیت کوین به بالاترین حد خود در 6 ماه گذشته رسید

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

درست زمانی که به نظر می رسید بیت کوین به سمت پایین حرکت می کند، سرمایه گذاران، بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار را به سمت بالا هدایت کردند که عمدتاً به دلیل یک فشار کوتاه یا همان شورت اسکوئیز (short squeeze) بود. بیت کوین اخیراً در حدود 24900 دلار معامله شد که نسبت […]

بیت کوین

درست زمانی که به نظر می رسید بیت کوین به سمت پایین حرکت می کند، سرمایه گذاران، بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار را به سمت بالا هدایت کردند که عمدتاً به دلیل یک فشار کوتاه یا همان شورت اسکوئیز (short squeeze) بود.

بیت کوین اخیراً در حدود 24900 دلار معامله شد که نسبت به روز سه شنبه، بیش از 12 درصد افزایش را نشان می‌دهد. بیت کوین آخرین بار در ماه آگوست بیش از 24500 دلار معامله شد. جهش روز چهارشنبه به دنبال اعلام شاخص قیمت مصرف کننده، که نسبت به پیشبینی‌ها کمتر بود، اتفاق افتاد. این موضوع باعث شد سرمایه گذاران نسبت به آینده اقتصاد ایالات متحده و اقدامات بعدی سیاست پولی فدرال رزرو کمتر نگران باشند.

اما به نظر می‌رسد سرمایه‌گذارانی که در پوزیشن‌های شورت قرار داشتند در این اتفاق سهم بیشتری دارند. طبق داده‌های کوین گلس (Coinglass) در روز چهارشنبه، مشخص شد معامله‌گران حدود ۶۵ میلیون دلار پوزیشن بیت‌کوین را در ۲۴ ساعت گذشته نقد کردند، که از این میزان حدود ۶۰ میلیون دلار در موقعیت‌های فروش قرار داشتند.

اتریوم یک روز خوب را پشت سر گذاشت و از 1700 دلار گذشت و کمی پایین‌تر از این قیمت معامله می‌شود. دومین کریپتو بزرگ از ارزش بازار، اخیراً بیش از 9 درصد رشد داشته است. بایننس کوین (BNB) نیز به روی 320 دلار حرکت کرد و یک رشد 9 درصدی را به ثبت رساند.

بازارهای سهام به طور کلی کمتر تحرک داشتند، زیرا نزدک و S&P 500 هر دو با کمتر از یک درصد سود بسته شدند. سهام مرتبط با صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس (COIN) و شرکت استخراج بیت کوین ماراتون (MARA) افزایش 17٪ را تجربه کردند. همچنین شرکت نرم افزاری هولدر بیت کوین، مایکرو استراتژی (MSTR)، اخیرا بیش از 9 درصد رشد داشته است.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx