ایردراپ فیول نتورک (Fuel Network)

انتشار 3 هفته قبل
ایردراپ فیول نتورک

فیول نتورک (Fuel Network) به‌عنوان یک سیستم‌عامل برای رول‌آپ‌های اتریوم طراحی شده است. این شبکه با هدف بهبود عملکرد رول‌آپ‌ها و حل مشکلات مرتبط با موازی‌سازی طراحی شده است. یکی از جذاب‌ترین احتمالات این است که کاربران فعال در این پلتفرم، در صورت راه‌اندازی توکن فیول، ممکن است از یک ایردراپ بهره‌مند شوند.

نسخه اول فیول (Fuel v1) به‌عنوان یک راهکار لایه ۲ (L2) برای افزایش مقیاس‌پذیری شبکه اتریوم در پایان سال 2020 ارائه شد و به‌عنوان اولین رول‌آپ آپتیمستیک (Optimistic Rollup) در شبکه اصلی اتریوم شناخته می‌شود. تیم Fuel Labs اخیرا موفق به جذب سرمایه‌ای معادل 80 میلیون دلار از سرمایه‌گذاران مختلف از جمله CoinFund، Maven 11 Capital و Blockwall شده است. همچنین، فیول اعلام کرده است که آخرین تست‌نت عمومی خود را در شبکه Sepolia راه‌اندازی کرده است.

شرکت در ایردراپ فیول نتورک (Fuel Network)

با دانلود کیف پول فیول، تعامل با برنامه‌های غیرمتمرکز آن (dApps) و انتقال دارایی‌ها به این پلتفرم، امکان دریافت ایردراپ فیول نتورک در صورت عرضه توکن آن وجود خواهد داشت. البته، هنوز زمان دقیق ایردراپ به‌صورت رسمی اعلام نشده، اما با توجه به گفته‌های تیم، احتمال راه‌اندازی ایردراپ در آینده نزدیک وجود دارد.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx