بیت کوین به ۱۲۰۰۰ دلار می رسد

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 455 نفر

گلدمن ساکس: بیت کوین به ۱۲۰۰۰ دلار می رسد

هجمه ای از هشدارهای کلان که از گلدمن ساکس منتشر می شود، بیت کوین را در معرض خطر سقوط تا ۱۲۰۰۰ دلار قرار می دهد.

بیتکوین در کف قیمتی؟

تیمی از اقتصاددانان گلدمن ساکس به رهبری یان هاتزیوس پیش بینی خود را برای سرعت افزایش نرخ های معیار فدرال رزرو افزایش دادند. آنها خاطرنشان کردند که بانک مرکزی ایالات متحده نرخ ها را در ماه سپتامبر ۰.۷۵ درصد و در نوامبر ۰.۵ درصد افزایش خواهد داد که نسبت به پیش بینی قبلی آنها به ترتیب ۰.۵ و ۰.۲۵ درصد افزایش می یابد.

مسیر افزایش نرخ فدرال رزرو نقش کلیدی در تعیین روند قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۲ ایفا کرده است. دوره نرخ های وام بالاتر (از نزدیک به صفر تا محدوده ۲.۲۵-۲.۵٪ در حال حاضر) سرمایه گذاران را وادار کرده است که از دارایی های پرریسک تر خارج شوند و آن ها را با جایگزین های امن تر مانند پول نقد جایگزین کرده اند.

بیت کوین تا به امروز تقریباً ۶۰ درصد کاهش یافته است و اکنون حول حمایت روانی ۲۰۰۰۰ دلاری خود در حال نوسان است. برخی از تحلیلگران، از جمله یک معامله گر مستعار Doctor Profit، معتقدند قیمت بیت کوین در سطوح فعلی در کف قیمتی قرار دارد. با این حال، این معامله گر هشدار داد:

“لطفاً تصمیمات بعدی فدرال رزرو را در نظر بگیرید. ۰.۷۵٪ [افزایش نرخ] قبلاً قیمت گذاری شده است، ۱٪ و ما شاهد حمام خون در بازار خواهیم بود.”

از سوی دیگر، همبستگی بین بیت کوین با بازار سهام ایالات متحده، به ویژه نزدک خطرات اصلاحی عمیق تری را به همراه دارد.

شارون بل، استراتژیست گلدمن ساکس، پیشنهاد می‌کند که افزایش‌های اخیر در بازار سهام می‌تواند تله‌های گاوی باشد و هشدار شرکتش مبنی بر اینکه اگر فدرال‌رزرو با افزایش نرخ‌های خود برای مبارزه با تورم تهاجمی‌تر شود، ممکن است ۲۶ درصد سقوط کند.

بر اساس داده‌های CME که در گزارش هفتگی کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) مشخص شده است، این هشدارها همزمان با افزایش اخیر موقعیت‌های فروش بیت‌کوین توسط سرمایه‌گذاران نهادی است.

معملات آپشن بیت کوین که تاریخ انقضای آن ها تا پایان سال میلادی است، نشان می دهد که بیشتر معامله گران روی قیمت های ۱۲ تا ۱۰ هزار دلار شرط بندی کرده اند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx