میکر دائو یک نقشه راه جدید را منتشر کرده است

میکر دائو
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 4343 نفر

میکر دائو (MakerDAO)، سازمان غیرمتمرکز مستقلی که پشت استیبل کوین دای و توکن حاکمیتی Maker قرار دارد، اخیراً مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌های برنامه‌ریزی‌شده برای اکوسیستم خود، از جمله تمرکز شدید بر فناوری‌ هوش مصنوعی (AI) و توسعه برنامه‌ریزی شده یک بلاکچین جدید را اعلام کرده است.

نقشه راه جدید که با ارتقای یکپارچه سازی برند سازمان آغاز می‌شود، یک پروژه پنج مرحله‌ای به نام «پایان بازی یا EndGame» را شرح می دهد. طبق یک پست انجمن رسمی که توسط رون کریستنسن، یکی از بنیانگذاران میکر دائو نوشته شده است، مرحله اول Endgame شامل یک “تغییر نام تجاری کامل” برای متحد کردن برندهای Dai و Maker است. کریستنسن نوشت:

«بسیار مهم است که بدانید، دای و MKR تغییر نخواهند کرد.»

میکر دائو قصد دارد هر دو توکن را به شکل فعلی حفظ کند. با این حال، این سازمان قصد دارد دو توکن جدید با ویژگی‌های به روز اضافه کند که به طور موقت به آنها “NewStable” و “NewGovToken” گفته می‌شود.
کریستنسن در پاسخ به یک نظر در مورد این پست توضیح داده است:

“دای سرجای خود باقی خواهد ماند و استیبل کوین OG دست نخورده می‌ماند و نقدینگی آن همیشه با تبدیل نامحدود ۱:۱ به NewStable بوت استرپ خواهد شد.”

راه‌اندازی محصول کلیدی Endgame شامل راه‌اندازی نهایی شش «Maker SubDAO» و فارم‌های توکن NewStable خواهد بود.

subDAOها بین DAOهای تسهیل کننده و تخصیص دهنده تقسیم می شوند و به گفته کریستنسن، هدف آنها ساده کردن “بار کاری و پیچیدگی است که Maker Governance باید مدیریت کند.”
فاز سوم نقشه راه در مورد هوش مصنوعی است. میکر دائو قصد دارد چندین ابزار هوش مصنوعی داخلی را برای بهینه سازی وظایف حاکمیتی مانند نظارت و ذخیره سازی داده راه اندازی کند. در کنار راه اندازی برنامه ریزی شده ابزارهای هوش مصنوعی، میکر دائو قصد دارد با پروژه ای تحت عنوان “صندوق هدف” وارد فضای توسعه AI منبع باز شود.

کریستنسن نوشت که این ابتکار «مدل‌های هوش مصنوعی منبع باز رایگان و ابزارهای هوش مصنوعی رایگان را برای کمک به صنایع و پروژه‌های تأثیرگذار اجتماعی برای بهره‌گیری از دستاوردهای بهره‌وری هوش مصنوعی و استفاده از آن برای دستیابی به تأثیرات خودپایدارتر» ترویج و تأمین مالی می‌کند.

مرحله چهارم پایان بازی شامل توسعه یک برنامه تشویقی برای ساکنان اکوسیستم به نام “مشارکت حکومتی” است. این برنامه شامل گیمیفیکیشن و پاداش برای ایجاد انگیزه در تعاملات در پلتفرم MakerDAO است.

در نهایت، این سازمان قصد دارد یک بلاک چین اختصاصی ایجاد کند که در حال حاضر به عنوان “NewChain” شناخته می‌شود. به جای جایگزینی بلاکچین اتریوم که در حال حاضر زیربنای پلتفرم میکر دائو است، نیوچین پل (بریج) خواهد شد.

به گفته کریستنسن، «این بدان معناست که در اتریوم، NewStable و NewGovToken، و همچنین Dai و MKR، به عملکرد عادی خود ادامه خواهند داد و تنها تغییر این خواهد بود که آنها توسط یک پشتوانه حاکمیتی محافظت می‌شوند که از طریق یک سیستم پل پیشرفته امن عمل می‌کند.»

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
2 1 دیدگاه
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx