ریزش سنگین بیت کوین با انتشار شاخص CPI

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 505 نفر

بررسی علت ریزش بیت کوین

بیت کوین با همراه با اتریوم در معاملات صبح چهارشنبه در آسیا تقریباً ۱۰ درصد سقوط کرد زیرا شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده در ماه اوت که یک شاخص تورم کلیدی است، یک شبه بالاتر از حد انتظار قرار گرفت و بازارهای سهام را پایین آورد و به افزایش نرخ بهره تهاجمی تر توسط فدرال اشاره کرد.

بر اساس داده های CoinMarketCap، بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۹.۸ درصد کاهش یافت و به ۲۰۱۸۴ دلار در ساعت ۸ صبح در هنگ کنگ داد و ستد شد و بیشتر سودهای پنج روز گذشته را از بین برد، در حالی که اتریوم با افت ۸.۱ درصدی به ۱۵۷۴ دلار آمریکا رسید.

سولانا بیشترین ضرر را در ۱۰ لیست برتر کوین مارکت کپ داشته است که با ۱۱.۸ درصد کاهش به ۳۳.۰۲ دلار آمریکا رسیده است. ریپل و کاردانو نیز ضربه سختی خوردند و هر دو بیش از ۷.۳ درصد از دست دادند تا کادانو به ۰.۴۶۴ دلار و ریپل به ۰.۳۳ دلار آمریکا برسد. دوج دوباره به ۱۰ برتر پیوست و ۶.۶% از دست داد و در ۰.۰۵۹ دلار آمریکا تغییر کرد،و از پولکادات در لیست پیشی گرفت که با ۷.۷% کاهش به ۷.۰۷ دلار آمریکا رسید.

اداره آمار کار ایالات متحده روز سه شنبه گزارش داد که تورم نسبت به ژوئیه ۰.۱ درصد در مقایسه با انتظارات بازار برای کاهش ۰.۱ درصدی افزایش یافته است. قیمت بنزین در ماه ۱۰.۶ درصد کاهش یافت، اما این با افزایش هزینه های غذا، اجاره، مراقبت های بهداشتی، برق و گاز طبیعی جبران شد. قیمت مواد غذایی نسبت به آگوست سال گذشته ۱۱.۴ درصد افزایش یافت که بزرگترین افزایش ۱۲ ماهه از می ۱۹۷۹ است.

تورم اوت ۸.۳ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت که بخشی از آن ناشی از کمبود زنجیره تامین در صنایع متعدد ناشی از تهاجم روسیه به اوکراین و تعهد چین به سیاست صفر کووید است که بخش بزرگی از ظرفیت تولید کشور را تعطیل کرده است.
سرمایه گذاران انتظار داشتند که فدرال رزرو در نشست ۲۰ تا ۲۱ سپتامبر، نرخ بهره را ۷۵ واحد افزایش دهد، اما به دنبال گزارش CPI، احتمال افزایش ۱ واحدی نرخ بهره به ۳۳ درصد افزایش یافته است که بزرگترین افزایش از زمان ۱۹۸۴ خواهد بود. نرخ بهره در ایالات متحده در حال حاضر ۲.۲۵٪ – ۲.۵٪ است.

سهام ایالات متحده در روز سه‌شنبه پس از گزارش بدترین روز معاملاتی از ۱۱ ژوئن ۲۰۲۰ به شدت سقوط کرد. میانگین صنعتی داوجونز ۳.۹ درصد کاهش یافت، S&P 500 با کاهش ۴.۳ درصدی بسته شد، ریزش شاخص  Nasdaq نیز بسیار سنگین بود. همینطور بازارهای سهام آسیا در معاملات اولیه صبح چهارشنبه در سراسر جهان کاهش یافتند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx