پشتیبانی از NFTها در اینستاگرام و فیس بوک متا متوقف می‌شود

متا
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 402 نفر

متا پلتفرم، شرکت مادر فیس‌بوک و اینستاگرام، با عقب‌نشینی از فناوری‌های وب۳، عملیات مربوط به توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) خود را در هر دو سرویس رسانه‌های اجتماعی متوقف می‌کند تا روی راه‌های دیگر برای گسترش پشتیبانی از سازندگان و کسب‌وکارها تمرکز کند.

استفان کسریل، رئیس بازرگانی و فناوری‌های مالی مت، در یک تاپیک توییتری نوشت:

«ما فعلاً مجموعه‌های دیجیتالی (NFT) را حذف می‌کنیم تا روی راه‌های دیگری برای حمایت از سازندگان، افراد و کسب‌وکارها تمرکز کنیم.»

کسریل گفت، به جای NFT، متا بر روی «مناطقی که می‌توانیم در آن تأثیر بگذاریم» تمرکز خواهد کرد. همچنین سخنگوی متا به وبسایت TechCrunch گفت: «این شرکت قصد دارد سرمایه‌گذاری‌های خود را از NFT به سرویس پرداخت Meta Pay و سایر ویژگی‌هایی که سازندگان را قادر می‌سازد مستقیماً روی پلتفرم‌ها کسب درآمد کنند، تغییر دهد.»

متا در ماه می سال گذشته آزمایش NFT ها را در اینستاگرام آغاز کرد، سپس ویژگی های NFT را در پلت فرم رسانه های اجتماعی برای سازندگان در ۱۰۰ کشور در ماه آگوست گسترش داد. با این حال، دیگر تلاش وب۳ متا برای رشد پلتفرم متاورس Horizon Worlds ناموفق بوده است و مارک زاکربرگ، مدیر اجرایی این شرکت، در جریان فراخوان درآمد سه ماهه چهارم فوریه سال ۲۰۲۳ اعلام کرد که سال ۲۰۲۳ یک “سال کارآمد” برای شرکت خواهد بود.

بر اساس داده های Cryptoslam، فروش جهانی NFT در ماه گذشته از ۴.۳ میلیارد دلار در آوریل ۲۰۲۲ به ۱ میلیارد دلار کاهش یافت. با این حال، طبق گزارش ها، آمازون قصد دارد ماه آینده یک بازار NFT راه اندازی کند، جایی که کاربران ممکن است بتوانند توکن های دیجیتال مرتبط با دارایی های دنیای واقعی را خریداری کنند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx