پیشبینی مایکل سیلور از قیمت بیت کوین

انتشار 3 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

هیچ کنفرانس بیت‌کوینی بدون اظهار نظرهای پرشور و خوش‌بینانه از مایکل سیلور کامل نمی‌شود و رئیس اجرایی شرکت مایکرو استراتژی (MicroStrategy) در روز جمعه در نشویل این وعده را به‌خوبی اجرا کرد. سیلور بر این باور است که شرایط کلان اقتصادی به‌گونه‌ای به‌هم پیوسته‌اند که بیت کوین را به اوج خواهد رساند و پیش‌بینی می‌کند […]

بیت کوین

هیچ کنفرانس بیت‌کوینی بدون اظهار نظرهای پرشور و خوش‌بینانه از مایکل سیلور کامل نمی‌شود و رئیس اجرایی شرکت مایکرو استراتژی (MicroStrategy) در روز جمعه در نشویل این وعده را به‌خوبی اجرا کرد.

سیلور بر این باور است که شرایط کلان اقتصادی به‌گونه‌ای به‌هم پیوسته‌اند که بیت کوین را به اوج خواهد رساند و پیش‌بینی می‌کند که تا سال ۲۰۴۵، ارزش بازار بیت‌کوین به ۲۸۰ تریلیون دلار خواهد رسید و از دیگر دسته‌ها مانند طلا پیشی خواهد گرفت. این افزایش حدوداً ۲۸۰ برابر از ارزش کنونی بازار آن، که کمی بیش از ۱ تریلیون دلار است، خواهد بود.

برآوردها نشان می‌دهند که سیلور خود بیش از ۱ میلیارد دلار بیت‌کوین در اختیار دارد و شرکت مایکرو استراتژی به‌عنوان بزرگ‌ترین مالک شرکتی بیت‌کوین شناخته می‌شود و بیش از هر شرکت عمومی دیگری، بیت‌کوین در اختیار دارد. تا روز جمعه، این شرکت حدود ۲۲۶,۰۰۰ بیت کوین در خزانه خود داشته که ارزش آن حدود ۱۵.۳ میلیارد دلار است.

در این کنفرانس سالانه، سخنرانی کلیدی سیلور توجه حدود ۸,۰۰۰ نفر از شرکت‌کنندگان را جلب کرد. برخی از آنها برای تماشای این بیتکوینیست محبوب و شنیدن نظرات روزافزونش درباره بیت‌کوین، بیش از یک ساعت در صف ایستاده بودند.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
بیت کوین
BTC
بیت کوین
بیت کوین ، که با نماد BTC نمایش داده می‌شود، یک ارز دیجیتال یا ارز مبتنی بر فناوری بلاکچین است. BTC در سال 2009 توسط شخص یا گروهی ناشناس با نام مستعار "ساتوشی ناکاموتو" ساخته و معرفی شد و تا به امروز معروف‌ترین و پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال جهان است.
خرید بیت کوین
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx