مجموعه NFTهای معروف سولانا به پالیگان منتقل شدند

NFT پالیگان
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 466 نفر

انتقال NFTهای معروف سولانا به پالیگان

طبق اعلامیه تیم پالیگان در ۶ ژانویه، به تیم‌های مجموعه NFTهای  y00ts و DeGods سه میلیون دلار پرداخت شد تا مجموعه‌های خود را از سولانا به شبکه پالیگان منتقل کنند. این بیانیه در دیسکورد عنوان شد و توسط فرانک سوم، بنیانگذار این دو پروژه NFT، در توییتر کپی شد. توسعه دهندگان قبلاً در ۲۷ دسامبر اعلام کرده بودند که پروژه ها به شبکه پالیگان منتقل خواهند شد. این به طور گسترده ای به عنوان یک ضربه مرگبار احتمالی برای شبکه سولانا تلقی شده است، زیرا شبکه قبلاً به دلیل پیامدهای ناشی از سقوط صرافی FTX تحت فشار بود. با این حال، در آن زمان هیچ مدرکی مبنی بر اینکه تیم y00ts در ازای انجام این حرکت پول دریافت کرده بود وجود نداشت.

ویتالیک بوترین از آن زمان استدلال کرده است که ادعاهای از بین رفتن سولانا ممکن است اغراق آمیز باشد.

در این بیانیه جدید از فرانک سوم، بنیانگذار مجموعه NFTهای y00ts و DeGods ادعا کرد که مبالغی بزرگتر از آنچه از قرارداد پالیگان دریافت کرده بود به تیم پیشنهاد شده بود، اما تصمیم گرفتند به هر حال با پالیگان همکاری کنند زیرا این بهترین پلتفرم برای پروژه ها خواهد بود. فرانک همچنین سعی کرد پیشگیرانه به انتقاداتی که از افشای غرامت دریافت شده ناشی می شد، پاسخ دهد و اظهار داشت:

ما این معامله را به خاطر پول انجام ندادیم. این فقط یک امتیاز خوب است و ما از آن به طور موثر استفاده خواهیم کرد. ما این کار را انجام دادیم زیرا این هیجان انگیزترین مسیر برای NFTهای y00ts به عنوان یک پروژه است. همچنین، اگر واقعا ناراحت هستید تمام چیزی که می خواهم این است که فقط قبل از اینکه به طور خودکار بدترین را فرض کنیمروی اتفافات خوب تمرکز کنیم.

فرانک سوم همچنین اظهار داشت که با این پول لامبورگینی نخواهیم خرید. به عبارت دیگر، تیم از این پول برای مصرف خود استفاده نخواهد کرد. در عوض، ظاهراً این بودجه صرف استخدام کارمندان جدید برای «توسعه کسب و کار، طراحی گرافیک، تولید محتوا و هماهنگی رویدادها» می‌شود، که به گفته او به پروژه‌ها اجازه می‌دهد تا بیشتر توسط افراد عادی دیده و پذیرفته شود. در همین حال، سولانا ممکن است از خروج مجموعه NFTهایy00ts  و DeGods، حداقل در حال حاضر، بهبود یافته باشد، زیرا میم کوین‌هایی مانند Bonk در حال جذب شدن به این شبکه هستند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx