بررسی آمار مختلف برای شبکه اتریوم

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

آمار قیمت گاز اتریوم میانگین قیمت گاز در شبکه اتریوم در ماه نوامبر 1.8 درصد افزایش یافت. در ماه اکتبر، میانگین قیمت گاز اتریوم 22.5 gwei و در ماه نوامبر، 22.9 gwei بود. قیمت گاز 1.8 درصد افزایش یافت. حداقل قیمت گاز در 27 نوامبر به ثبت رسیده و 13.4 gwei بوده است. حداکثر مقدار […]

شبکه اتریوم

آمار قیمت گاز اتریوم

میانگین قیمت گاز در شبکه اتریوم در ماه نوامبر 1.8 درصد افزایش یافت. در ماه اکتبر، میانگین قیمت گاز اتریوم 22.5 gwei و در ماه نوامبر، 22.9 gwei بود. قیمت گاز 1.8 درصد افزایش یافت.

بررسی شبکه اتریوم

حداقل قیمت گاز در 27 نوامبر به ثبت رسیده و 13.4 gwei بوده است. حداکثر مقدار نیز در نهم همین ماه ثبت شد و 61.07 gwei بود.

شبکه اتریوم

آمار قراردادهای هوشمند جدید اتریوم

تعداد توکن های ERC-20 ایجاد شده در شبکه اتریوم در ماه نوامبر 58 درصد کاهش یافت. تعداد توکن های ERC-20 ایجاد شده در شبکه اتریوم در ماه اکتبر 14295 بود. این رقم در ماه نوامبر 9050 بوده است و 58 درصد کاهش داشته است. البته کاهش مشابهی در تمام زنجیره ها مشاهده می شود.

آمار تراکنش های شبکه اتریوم

میانگین تعداد تراکنش‌های اتریوم در روز بیش از شش ماه است که در حال کاهش است. تعداد تراکنش‌های اتریوم در ماه اکتبر 34,122,532 تراکنش با میانگین حجم روزانه 1,100,726 تراکنش بود. تعداد کل تراکنش های اتریوم در ماه نوامبر 31264848 تراکنش با میانگین حجم روزانه 1042161 تراکنش بوده است. این مقدار با کاهش 5.6 درصدی به مدت شش ماه متوالی ادامه یافت.

تراکنش های شبکه اتریوم

بیشترین میانگین تعداد تراکنش ها در نهم ماه نوامبر با پیک تراکنش یک میلیون و 219 هزار و 648 تراکنش به ثبت رسیده است که نسبت به ماه اکتبر 1391 کمتر است.

آمار بلوک شبکه اتریوم

آمار بلوک شبکه اتریوم

در ماه نوامبر، میانگین تعداد بلاک‌های اتریوم در روز تنها 0.01 درصد تغییر کرد. تعداد بلوک ها در روز و اندازه بلوک تقریباً بدون تغییر باقی می ماند.

نمودار «متوسط تعداد بلاک‌های اتریوم در روز» آمار جالبی را در ماه نوامبر نشان می‌دهد. میانگین تعداد بلاک های اتریوم در ماه اکتبر 7157 و میانگین تعداد بلاک های اتریوم در روز در ماه نوامبر 7158 بوده است. تفاوت فقط یک بلوک یا 0.01٪ است.

نمودار “تعداد بلوک ها در روز” پس از “ادغام” واقعاً ثابت به نظر می رسد.

نتیجه گیری های داده محور

تغییرات کم سابقه در تعداد بلاک های استخراج شده در روز در شبکه اتریوم  و همچنین تغییرات کاملاً ناچیز در اندازه بلوک ها نشان می دهد که زنجیره اتریوم به طور کامل تأثیرات ادغام را احساس کرده و کاملاً سازگار شده است.

در ماه نوامبر، داده ها کاهش بیشتری را در تمام فعالیت های شبکه و در همه سطوح نشان می دهد. بیشتر از همه، کاهش در تعداد توکن های جدید ERC-20 ایجاد شده در همه شبکه ها قابل توجه است. این رقم به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

زمستان در جهان آغاز می شود، سیاره در حال آماده شدن برای تعطیلات کریسمس است، اما زمستان کریپتو هنوز ادامه دارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx