کاهش درآمد انویدیا به علت افت 33٪ درآمد بازی ها

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

انویدیا تایید کرد که درآمد های سه ماهه دوم آن دورنمای خود را از دست داده است که عمدتا ناشی از کاهش دو رقمی درآمد بازی است جنسن هوانگ، مدیرعامل و بنیانگذار انویدیا، در بیانیه ای در رابطه با درآمد سه ماهه دوم این شرکت سخت افزار محاسباتی برای سال مالی 2023 گفت: “ما در […]

انویدیا

انویدیا تایید کرد که درآمد های سه ماهه دوم آن دورنمای خود را از دست داده است که عمدتا ناشی از کاهش دو رقمی درآمد بازی است

جنسن هوانگ، مدیرعامل و بنیانگذار انویدیا، در بیانیه ای در رابطه با درآمد سه ماهه دوم این شرکت سخت افزار محاسباتی برای سال مالی 2023 گفت: “ما در حال عبور از انتقال زنجیره تامین خود در یک محیط کلان چالش برانگیز هستیم و از آن عبور خواهیم کرد.”

درآمد بازی های انویدیا نسبت به سال گذشته 33 درصد کاهش یافته و در مجموع به 2.04 میلیارد دلار رسیده است. این نشان دهنده کاهش 44 درصدی نسبت به سه ماهه اول است.

مدیر مالی انویدیا، کولت کرس، مدیر مالی شرکت انویدیا، امروز در یک تماس سود به سرمایه گذاران گفت که بخش بازی های این شرکت در سه ماهه دوم با “شرایط بازار چالش برانگیز” روبرو شد. در حالی که انویدیا از ماه مه انتظار کاهش درآمد بازی‌ها را به دلیل عواملی مانند جنگ در اوکراین و قرنطینه‌های COVID-19 در چین داشت، کرس گفت که این کاهش “تشدیدتر از حد انتظار بود” و “وزش‌های معکوس اقتصادی کلان در سراسر جهان باعث شد تا یک اتفاق ناگهانی رخ دهد.” کاهش تقاضای مصرف کننده.”

کرس در این تماس گفت

: «همانطور که در سه ماهه گذشته اشاره شد، انتظار داشتیم استخراج ارزهای دیجیتال سهم کاهشی در تقاضای بازی داشته باشد؛ ما نمی‌توانیم به طور دقیق میزان کاهش میزان استخراج کریپتو در کاهش تقاضای بازی‌ها را تعیین کنیم.

انویدیا درآمد کلی سه ماهه دوم را 6.7 میلیارد دلار گزارش کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 3 درصد رشد داشته است. درآمد خالص آن 656 میلیون دلار بود که 72 درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشت.

این رقم درآمد 6.7 میلیارد دلاری مطابق با برآوردی است که انویدیا در به روز رسانی درآمد اولیه در 8 آگوست ارائه کرد، زمانی که به بازار هشدار داد که انتظار کاهش 1.4 میلیارد دلاری درآمد برای سه ماهه دوم را در مقایسه با چشم انداز 8.1 میلیارد دلاری خود دارد.

انویدیا همچنین شاهد کاهش 4 درصدی درآمد سه ماهه دوم خود برای بخش تجسم حرفه ای در مقایسه با دوره سال قبل بود. این بخش شامل پروژه‌های متاورس انویدیا می‌شود که شامل مشارکت با زیمنس با هدف توسعه یک «متاورس صنعتی» برای صنعت تولید است. این شرکت همچنین اخیراً از فناوری‌های جدید مرتبط با متاورس، مانند خدمات جدید برای کمک به توسعه‌دهندگان برای ایجاد آواتار، رونمایی کرده است.

هوانگ در بیانیه‌ای گفت

انویدیا همچنین قصد دارد در کنفرانس GTC خود که برای 19 تا 22 سپتامبر برنامه ریزی شده است، “پیشرفت” در متاورس و هوش مصنوعی را اعلام کند.

انویدیا انتظار دارد کاهش درآمد در بخش های بازی و تجسم حرفه ای در سه ماهه سوم ادامه یابد و درآمد سه ماهه سوم این شرکت به 2٪ از 5.9 میلیارد دلار برسد.

این شرکت تراشه‌سازی گفت: «انتظار می‌رود درآمد بازی‌ها و تجسم حرفه‌ای به‌طور متوالی کاهش یابد، زیرا OEM [سازندگان تجهیزات اصلی] و شرکای کانال، سطح موجودی را کاهش می‌دهند تا با سطوح فعلی تقاضا مطابقت داشته باشند و برای تولید محصول جدید انویدیا آماده شوند».

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx