نیم کوادریلیون بیبی دوج (BabyDoge) در ۲۴ ساعت گذشته سوزانده شد

بیبی دوج کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ ۲ دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1578 نفر

طبق گفته اکانت توییتری “Burn BabyDoge”، بیش از نیم کوادریلیون بیبی دوج کوین (BabyDoge) در ۲۴ ساعت گذشته سوزانده شده است، زیرا تیم سازنده این رمزارز و جامعه آن دست به یک توکن سوزی عظیم زده اند. بر اساس این اکانت توییتری، ۵۷۳,۵۰۴,۹۲۶,۶۴۳,۴۰۰ توکن BabyDoge به ارزش ۱,۴۸۶,۵۲۵ دلار در ۲۴ ساعت گذشته سوزانده شده است.

این توکن سوزی باعث افزایش مقدار توکن‌های سوزانده شده در کل عرضه توکن شده است. تاکنون ۲۰۴,۸۶۰,۱۴۷,۴۳۷,۶۴۰,۷۶۸ BabyDoge یا ۴۸.۷۷۶ درصد از کل عرضه اولیه، ۴۲۰ کوادریلیون، توکن نابود شده است. تیم بیبی دوج کوین به یک توکن سوزی عظیم می پردازد. در مجموع ۲۵۷ تریلیون توکن بیبی دو‌ج کوین به ارزش بیش از ۶۶۸،۰۰۰ دلار توسط تیم سوزانده شد. سپس ۳۱۰ تریلیون BabyDoge دیگر به ارزش ۸۰۶،۰۰۰ دلار در یک تراکنش بزرگ به کیف پول‌های مرده فرستاده شد. اثبات سوختن تراکنش ها در BscScan توسط حساب رسمی توییتر به اشتراک گذاشته شد. لازم به یادآوری است که بیبی دوج کوین تایید کرد که به ازای هر توکن سوزانده شده از طریق پورتال رایت که در اواسط فوریه راه اندازی شد، پنج BabyDoge را می سوزاند. بر اساس آن، بیش از ۵۱ تریلیون بیبی دوج کوین توسط جامعه از طریق پورتال توکن سوزی سوزانده شد. تیم پروژه تلاش های جامعه برای توکن سوزی را ۵ برابر کرد که ۲۵۷ تریلیون توکن است.

سوزاندن یک کوادریلیون بیبی دوج کوین از ابتدای سال ۲۰۲۳

ردیاب توکن سوزی بیبی دوج کوین، در پایان ماه مارس گزارش داد که چهار میلیارد توکن از ابتدای سال سوزانده شده است. بر اساس آن گزارش، ۳.۶۳ کوادریلیون توکن (۳،۶۳۸،۴۸۸،۸۵۷،۴۳۵،۲۷۶) به ارزش ۹،۶۶۰،۱۸۸ دلار در سه ماه گذشته سوزانده شده است.

در اخبار مثبت دیگر، انتظار می‌رود که معاملات BabyDoge در پنجمین صرافی بزرگ رمزنگاری، یعنی Bybit، در تاریخ ۴ آوریل ۲۰۲۳ در ساعت ۸ صبح UTC به‌صورت زنده آغاز شود. طبق داده های کوین مارکت کپ، قیمت Baby Doge Coin در زمان نگارش این مقاله ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۲۶۸۵ دلار بود که در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۶۴ درصد و در هفت روز گذشته ۱۷.۴۶ درصد کاهش داشت.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ ۲ دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

2 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
شهاب
شهاب
4 ماه ها قبل

بی بی دوج ارز خوبیه و سرعت بالا و پلتفرم قویی داره

رضا
رضا
3 ماه ها قبل

بی بی دوج با اصالت ترین ارز که اطلاع دارم و داری پلتفرم بسیار قوی و مهمتر جامعه وفادار به سگ ها و کمک به سگ های بی پناه جهان

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

2
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx