هشدار پیتر برنت درباره احتمال افت ۷۵ درصدی قیمت بیت کوین

انتشار 6 روز قبل
آنچه می‌خوانید...

پیتر برنت معتقد است که عدم فعالیت نسبی بیت کوین، بر اساس چرخه‌های قبلی بازار، ممکن است نشانه‌ای از روند نزولی باشد. این تریدر باتجربه هشدار داده است که قیمت بیت کوین (BTC) ممکن است تا ۷۵ درصد کاهش یابد. این تحلیلگر ۷۷ ساله با اشاره به این موضوع که در گذشته هر زمان که […]

هشدار پیتر برنت درباره احتمال افت قیمت بیت کوین

پیتر برنت معتقد است که عدم فعالیت نسبی بیت کوین، بر اساس چرخه‌های قبلی بازار، ممکن است نشانه‌ای از روند نزولی باشد. این تریدر باتجربه هشدار داده است که قیمت بیت کوین (BTC) ممکن است تا ۷۵ درصد کاهش یابد. این تحلیلگر ۷۷ ساله با اشاره به این موضوع که در گذشته هر زمان که بیت کوین نتوانسته بود تا ۳۰ هفته پس از رسیدن به یک ATH، به یک ATH جدید (بالاتر از قبلی) برسد، دچار اصلاحات شدیدی شده است.

آیا الگوهای تاریخی نشان‌دهنده افت احتمالی قیمت بیت کوین هستند؟

اظهارات پیتر برنت در زمانی مطرح می‌شود که این ارز دیجیتال با ارزش تریلیون دلاری در ماه‌های اخیر نتوانسته روند صعودی خود را حفظ کند. اکنون ۳۰ هفته از تاریخ ۱۴ مارس گذشته است؛ روزی که قیمت بیت کوین به بالای ۷۳ هزار دلار رسید و یک ATH جدید را ثبت کرد.

در حال حاضر، قیمت بیت کوین حدود ۱۵ درصد پایین‌تر از آن اوج است. اگرچه برخی این نوسانات را جزئی می‌دانند، تحلیل برنت به یک الگوی تاریخی بزرگ‌تر اشاره می‌کند که ممکن است خبرهای ناخوشایندی برای سرمایه‌گذاران به همراه داشته باشد.

پیش بینی ریزش قیمت بیت کوین

به گفته مدیرعامل Factor، در چرخه‌های قبلی، ناتوانی بیت کوین در ادامه روند صعودی پس از رسیدن به آخرین اوج قیمتی معمولا منجر به اصلاحات بزرگی شده است.

برنت همچنین تاکید کرد که تحلیل او بر اساس الگوهای تاریخی است و نه نظر شخصی، و اعلام کرد: «همیشه از افرادی که مشاهده بازار را با نظر شخصی اشتباه می‌گیرند، تعجب می‌کنم.»

با این حال، پیتر برنت همچنان به ارزش بلندمدت بیت کوین اطمینان دارد و عنوان کرد که بیت کوین بزرگ‌ترین دارایی قابل‌معامله در سبد سرمایه‌گذاری او است.

واکنش جامعه کریپتو

همان‌طور که معمولا وقتی یک چهره برجسته اظهارات جنجالی می‌کند، اتفاق می‌افتد، نظرات برنت نیز باعث بحث و گفتگو در میان  معامله‌گران ارزهای دیجیتال شد و بسیاری از معامله‌گران نظر خود را درباره این هشدار به اشتراک گذاشتند.

برخی معتقد بودند که رکورد قیمتی بیت کوین ممکن است به دلیل توسعه ETFهای اسپات بیت‌کوین، زودتر از موعد رخ داده باشد و عوامل خارجی ممکن است در چرخه‌های معمول قیمتی اختلال ایجاد کرده باشند.

دیگران نیز نسبت به مقایسه چرخه‌های قبلی ابراز تردید کردند، به ویژه با توجه به نصف شدن پاداش بیت‌کوین که اوایل سال رخ داد و تاثیر بازیگران نهادی مانند بلک‌راک که ممکن است دینامیک فعلی بازار را تغییر داده باشند.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
بیت کوین
BTC
بیت کوین
بیت کوین ، که با نماد BTC نمایش داده می‌شود، یک ارز دیجیتال یا ارز مبتنی بر فناوری بلاکچین است. BTC در سال 2009 توسط شخص یا گروهی ناشناس با نام مستعار "ساتوشی ناکاموتو" ساخته و معرفی شد و تا به امروز معروف‌ترین و پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال جهان است.
خرید بیت کوین
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx