سولانا برای یک تغییر بسیار مهم آماده می‌شود

سولانا
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 162 نفر

سولانا در حال حاضر با قیمت $ ۱۴۸.۲۷ معامله می شود و در ۲۴ ساعت گذشته با تغییراتی برابر با ۲.۷۸% روبرو بوده است. در بحبوبه این نوسانات، آناتولی یاکوونکو، مدیرعامل سو‍لانا لبز، در کنفرانس سولانا کراسرودز ۲۰۲۴ چشم‌اندازی صعودی را برای نقش سولا‌نا در فضای وب ۳ به اشتراک گذاشت.

با عرضه قریب الوقوع فایردانسر (Firedancer)، کلاینت جدید سولانا، این شبکه قصد دارد قابلیت‌ها و کارآمدی تراکنش‌های خود را به طور قابل توجهی بهبود بخشد. این پیشرفت می‌تواند موقعیت سولا‌نا را در بازار ارتقا دهد و بر پیش بینی قیمت سولانا تأثیر بگذارد، زیرا این شبکه برای رهبری در عصر وب ۳ آماده می‌شود. در دنیای بلاک‌چین، کلاینت نرم‌افزاری است که به کاربران اجازه می‌دهد با یک بلاک‌چین خاص تعامل داشته باشند. کلاینت‌ها وظایف مختلفی از جمله ارسال و دریافت تراکنش‌ها، نظارت بر وضعیت شبکه و همگام‌سازی با بلاک‌چین را بر عهده دارند.

در کنفرانس سولانا کراسرودز ۲۰۲۴، آناتولی یاکوونکو، مدیرعامل سولا‌نا لبز، چشم‌انداز خود را برای پیشرفت شبکه فراتر از فاز «بتا مین‌نت» با انتشار قریب‌الوقوع فایردانسر به اشتراک گذاشت. فایردانسر، کلاینت جدیدی است که توسط Jump Crypto توسعه یافته است و با معرفی جایگزینی برای سیستم تک‌کلاینت موجود، به منظور افزایش قابلیت‌های تراکنش و کارایی کلی سولانا و در نتیجه تقویت ثبات شبکه، طراحی شده است.

یاکوونکو بر توسعه‌ی چندگانه‌ی کلاینت برای کاهش ریسک باگ‌ها تأکید کرد و خوش‌بینی خود را نسبت به استقرار فایردانسر قبل از کنفرانس سولا‌نا برک‌پوینت در ماه سپتامبر ابراز داشت. سولانا با وجود مواجهه با چالش‌هایی مانند قطعی‌های شبکه و انتقادات مربوط به تمرکزگرایی، همچنان به پردازش حجم بالایی از تراکنش‌ها ادامه می‌دهد. استقامت این شبکه در برابر آزمایش‌های سخت‌گیرانه توسط برنامه‌های کاربردی مختلف، از جمله میم کوین ها و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، در بهبود عملکرد آن نقش اساسی داشته است.

یاکوونکو همچنین از برنامه‌های بلندپروازانه‌ی سولانا برای نگهداری از بیش از ۱ تریلیون دلار استیبل‌کوین طی پنج سال آینده خبر داد که بر تعهد این شبکه به مقیاس‌پذیری در لایه‌ی پایه بلاک‌چین، در تضاد کامل با استراتژی مقیاس‌پذیری چندلایه‌ی اتریوم، تأکید می‌کند. مدیرعامل سولانا لبزبر نوآوری‌های سخت‌افزاری در حال انجام از سوی شرکت‌هایی مانند Taiwan Semiconductor Manufacturing Company و Nvidia به عنوان پشتیبان‌های کلیدی برای اهداف مقیاس‌پذیری سولا‌نا و قرار دادن این شبکه در جایگاهی مهم در آینده‌ی فناوری بلاک‌چین، اشاره کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx