تغییر روش برداشت در بازی همستر کامبت

انتشار 4 روز قبل
آنچه می‌خوانید...

طبق اطلاعیه تیم همستر کامبت، اخیرا قابلیت «تغییر روش برداشت در بازی همستر کامبت» افزوده شده است. ما نیز در این مقاله به بررسی نحوه تغییر روش برداشت در بازی تگرامی محبوب همستر کامبت می‌پردازیم. تغییر روش برداشت در بازی همستر کامبت وارد کردن اشتباه اطلاعات کیف پول در همستر کامبت؟ مشکلی نیست! با چند […]

تغییر روش برداشت در همستر

طبق اطلاعیه تیم همستر کامبت، اخیرا قابلیت «تغییر روش برداشت در بازی همستر کامبت» افزوده شده است. ما نیز در این مقاله به بررسی نحوه تغییر روش برداشت در بازی تگرامی محبوب همستر کامبت می‌پردازیم.

تغییر روش برداشت در بازی همستر کامبت

وارد کردن اشتباه اطلاعات کیف پول در همستر کامبت؟ مشکلی نیست! با چند کلیک ساده، می‌توانید این اطلاعات را اصلاح کرده و کیف پول جدید خود را ثبت کنید.

گام اول برای تغییر کیف پول در بازی همستر

در صورتی که کیف پول اشتباهی را به بازی همستر کامبت متصل کرده‌اید و یا بجای برداشت On-chain یکی از صرافی‌های داخل لیست را انتخاب کرده‌اید اکنون می‌توانید روش برداشت توکن ها در همستر کامبت را تغییر دهید. برای این کار کافی است تا وارد قسمت Airdrop شوید و بر روی گزینه Reset withrawal options بزنید.

تغییر کیف پول در بازی همستر

پس از انتخاب این گزینه با صفحه زیر روبه رو خواهید شد.

تغییر کیف پول در بازی همستر

در صفحه فوق، گزینه قرمز رنگ را انتخاب کنید و در صفحه بعدی که با آن مواجه می‌شوید (تصویر زیر)، گزینه OKAY را انتخاب کنید.

تغییر کیف پول در بازی همستر

با تایید پیام فوق، روش برداشت شما در همستر، تنظیم مجدد می‌شود، یا به اصطلاح ریست می‌شود.

گام دوم برای تغییر کیف پول در بازی همستر

با گذر از مراحل فوق، حساب همستر شما به حالت ابتدایی خود در خواهد آمد. در قسمت Airdrop، روش برداشت خود را بر روی گزینه on-chain airdrop قرار دهید.

تغییر روش برداشت در همستر

این روش به احراز هویت (KYC) نیازی ندارد و با استفاده از آن، توکن‌های شما به کیف پول شخصیتان منتقل خواهد شد. پس از انتخاب این گزینه با تصویر زیر مواجه می‌شوید.

تغییر روش برداشت در همستر

در این صفحه، گزینه Connect Wallet را انتخاب کنید.

تغییر روش برداشت در همستر

در گام بعدی، مطابق تصویر فوق می‌توانید کیف پول مد نظر خود را انتخاب کنید. کیف پول تون کیپر یکی از بهترین گزینه‌ها است. قبل از انتخاب کیف پول، ابتدا نسبت به ایجاد یک ولت اقدام کنید.

با انتخاب کیف پول تون کیپر، وارد کیف پولتان خواهید شد. سپس تون کیپر از شما می‌خواهد که این اتصال را تایید کنید. پس از تایید یک تیک سبز در تون کیپر نمایان می‌شود و شما به همستر کامبت برگردانده می‌شوید. حال تیک سبز رنگی در کنار گزینه On-chain airdrop نمایان می‌شود که نشان دهنده تکمیل فرایند است.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx