روسیه دومین ماینر بزرگ کریپتو در جهان شد

روسیه
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 767 نفر

 روز جمعه روزنامه تجاری کومرسانت به نقل از Bitriver، بزرگترین ارائه دهنده خدمات برای استخراج ارز دیجیتال در روسیه، گزارش داد که روسیه در سال جاری به دومین کشور بزرگ استخراج ارز دیجیتال در جهان تبدیل شده است.

در حالی که ایالات متحده با اختلاف ۳ تا ۴ گیگاوات ظرفیت استخراج، بزرگترین ماینر ارز دیجیتال جهان باقی مانده است، ظرفیت تولید روسیه در ژانویه تا مارس ۲۰۲۳ به ۱ گیگاوات رسید.

به گزارش کامرسانت به نقل از Bitriver، روسیه برای اولین بار در جایگاه دوم استخراج بیت کوین قرار گرفت. این کشور جایگاهی را به خود اختصاص داد که قبلاً توسط قزاقستان اشغال شده بود. قزاقستان در سال ۲۰۲۲ محدودیت هایی را برای فعالیت های استخراج کریپتو ایجاد کرد و اکنون در رتبه نهم قرار دارد. چین که استخراج کریپتو را در سال ۲۰۲۱ ممنوع کرد، به هیچ وجه در بین ۱۰ کشور برتر Bitriver قرار نگرفت.

استفاده از بیت کوین در روسیه به دلیل قوانین محدود کننده در مورد ارزهای دیجیتال از جمله قانون ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور رو‌سیه، در مورد دارایی های مالی دیجیتال در سال ۲۰۲۰، محدود شده است. این قانون ارزهای دیجیتال را قانونی کرد اما استفاده از آنها برای پرداخت کالاها و خدمات را ممنوع می‌داند. با این حال، ارزهای دیجیتال با استراتژی‌های فرار از تحریم روسیه مرتبط هستند، به طوری که ایالات متحده یک بیت کوین و یک آدرس اتر را در ماه فوریه در لیست سیاه قرار داد که گفته بود ممکن است در فروش تجهیزات دفاعی روسیه در خارج از کشور نقش داشته باشد.

همچنین اتحادیه اروپا به‌عنوان بخشی از دور هشتم تحریم‌های سال گذشته خود، ممنوعیت کاملی را برای انجام معاملات ارزهای دیجیتال با شهروندان روسیه و افراد مقیم این کشور اعمال کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx