SEC آبراهام آیزنبرگ را به دستکاری مانگو مارکت متهم کرد

مانگو مارکت
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 466 نفر

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، آبراهام آیزنبرگ را به سازماندهی حمله بر مانگو مارکت و تخلیه ۱۱۶ میلیون دلار از این پلت فرم معاملات ارزهای دیجیتال متهم کرد.

SEC گفت که آیزنبرگ توکن MNGO را دستکاری کرده است، یک توکن حاکمیتی که به گفته کمیسیون SEC به عنوان یک اوراق بهادار عرضه و فروخته شده است. آیزنبرگ در پورتوریکو دستگیر و بازداشت شد و برای حضور در دادگاه منطقه جنوبی به نیویورک منتقل خواهد شد. همانطور که قبلا گزارش شده بود، آیزنبرگ همچنین با اتهاماتی از سوی وزارت دادگستری و کمیسیون معاملات آتی کالا مواجه است.

این آژانس روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد که تحقیقات در مورد سایر موارد نقض قوانین اوراق بهادار و سایر نهادها و اشخاص مرتبط با سوء رفتار ادعایی ادامه دارد. SEC در این شکایت گفت که مانگو مارکت غیرفعال است.

SEC گفت که از ۱۱ اکتبر ۲۰۲۲، آیزنبرگ درگیر طرحی برای سرقت حدود ۱۱۶ میلیون دلار ارز دیجیتال از پلتفرم مانگو مارکت بود. گفته می‌شود که آیزنبرگ از حسابی که در مانگو مارکت کنترل می‌کرد برای فروش تعداد زیادی مشتقات رمزنگاری برای توکن‌های MNGO استفاده کرده و از یک حساب جداگانه در پلتفرم برای خرید همان مشتقات استفاده کرده است. آژانس افزود، سپس آیزنبرگ در یک سری از خریدهای بزرگ توکن MNGO با معامله نازک شرکت کرد تا به طور مصنوعی قیمت توکن MNGO را نسبت به دلار افزایش دهد.

قیمت مشتقات رمزنگاری MNGO در مانگو مارکت در نتیجه این معاملات افزایش یافت. SEC گفت که آیزنبرگ از ارزش افزایش یافته موقعیت مشتقات MNGO خود برای قرض گرفتن و برداشت حدود ۱۱۶ میلیون دلار رمزارزهای مختلف از این پلتفرم استفاده کرده است که به طور موثر تمام دارایی های موجود را از پلتفرم مانگو مارکت تخلیه کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx