کاهش جریان خروجی استیبل کوین‌‌ها به بازار صعودی اشاره می‌کند

استیبل کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 461 نفر

استیبل کوین ها نمایان‌گر احساسات واقعی حاکم بر بازار هستند. داده‌های اخیر، کاهش جریان خروجی از صرافی‌ها را نشان می‌دهد که حاکی از تغییر احتمالی وضعیت بازار به سمت یک چشم‌انداز صعودی است.

بررسی جزر و مد استیبل کوین‌ها نگاهی اجمالی به حال و هوای بازار است. اگرچه گاهی بازار ممکن است طوفانی به نظر برسد، اما احساسات واقعی در حرکات و رفتار پیچیده استیبل کوین ها نهفته است. داده‌های اخیر رفتار آنها را تایید می‌کند و وضعیت واقعی بازار را به وضوح نشان می‌دهد.

جریان ورودی استیبل کوین‌ها تب و تاب بازار را افزایش می‌دهد

بررسی داده‌های مربوط به جریان ورودی و خروجی (Netflow) که توسط کریپتو کوانت ارائه شده است اطلاعات ارزشمندی را در مورد حرکت کلی دارایی‌های استیبل کوینی ارائه می‌دهد. از منظری وسیع، آشکار شد که جریان‌های خروجی غالب بوده که این موضوع نشان‌دهنده کاهش نقدینگی در بازار است.

 

با این حال، داده‌های گلسنود (Glassnode) که در ۱۳ می منتشر شد با نگاهی در بازه زمانی بالاتر، زاویه دید متفاوتی را ارائه می‌دهد. این داده‌ها کاهش جریان خروجی استیبل کوین را نشان دادند که نشان دهنده روزنه امیدی برای بازگشت تقاضا و سرمایه به چشم‌انداز دارایی‌های دیجیتال است.

استیبل کوین

پس از سقوط لونا و سقوط اخیر صرافی FTX، جابجایی‌های قابل توجهی در استیبل کوین‌ها رخ داد. فعالان بازار به سرعت توکن‌های خود را پس از سقوط LUNA بازخرید کردند که منجر به اوج خروج ماهیانه ۸.۶ میلیارد دلاری شد. این حرکت عظیم باعث کاهش شدید عرضه شد.

قدرت فعلی بازار استیبل کوین‌ ها

بر اساس آخرین داده‌های کوین مارکت کپ، بازار استیبل کوین‌ها دارای ارزش بازاری بیش از ۱۳۰.۵ میلیارد دلار است. علاوه بر این، حجم معاملات به بیش از ۱۸.۷ میلیارد دلار افزایش یافته است. در این چشم انداز، تتر [USDT] در ارزش بازار و حجم معاملات پیشرو بود. تا زمان نوشتن این مقاله، ارزش بازار تتر از ۸۲.۸ میلیارد دلار فراتر رفته است. همچنین حجم معاملات ۲۴ ساعته تتر بیش از ۱۴.۶ میلیارد دلار بود که بیش از نیمی از کل حجم معاملات ثبت شده است.

در جایگاه دوم، USDC Coin [USDC] جایگاه خود را به عنوان دومین استیبل کوین بزرگ با ارزش بازار نزدیک به ۳۰ میلیارد دلار و حجم معاملات ۲۴ ساعته ۱.۷ میلیارد دلاری تقویت کرد.

در حالی که ما هنوز شاهد احیای جریان‌های اصلی استیبل کوین‌ها نبوده‌‌ایم اما کاهش اخیر در جریان خروجی نشان می‌دهد که ممکن است به تدریج به آن نزدیک شویم. با کاهش جریان خروجی و بازگشت سرمایه به فضا، امکان تغییر در احساسات کلی به سمت چشم‌انداز صعودی‌تر وجود دارد. این موضوع به نوبه خود می‌تواند راه را برای جهش بازار هموار کند و امیدی دوباره و حرکت مثبت را ارائه دهد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx