بازوی پست بانک سوئیس در حال توسعه پلتفرم نگهداری رمزارز داخلی است

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

پنجمین موسسه مالی بزرگ سوئیس قرار است یک سرویس تجارت و نگهداری رمزارز مستقل برای مشتریان خود ایجاد کند با افزایش آمار کاربران برای نگهداری اموالشان در این کشور; اداره پست سوئیس قرار است معاملات رمزارز ها را از طریق بازوی بانکی خود PostFinance انجام دهد.انتظار می‌رود حدود 2.6 میلیون کاربر که در حال حاضر […]

رمزارز

پنجمین موسسه مالی بزرگ سوئیس

قرار است یک سرویس تجارت و نگهداری رمزارز مستقل برای مشتریان خود ایجاد کند

با افزایش آمار کاربران برای نگهداری اموالشان در این کشور; اداره پست سوئیس قرار است معاملات رمزارز ها را از طریق بازوی بانکی خود PostFinance انجام دهد.انتظار می‌رود حدود 2.6 میلیون کاربر که در حال حاضر مشتری PostFinance، پنجمین بانک بزرگ کشور هستند; بتوانند بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال را از طریق یک سرویس معاملاتی و نگهداری داخلی در دو سال آینده خرید و فروش کنند.

همانطور که توسط رسانه محلی Swissinfo گزارش شده است; هیئت اجرایی بازوی بانکی Post Office قصد دارد حداکثر تا سال 2024 از طریق یک سرویس اختصاصی ;که توسط PostFinance اداره می شود، دسترسی مستقیم به بازارهای ارزهای دیجیتال را فراهم کند.این جدیدترین گام این موسسه است که به مشتریان خود امکان دسترسی به ارزهای دیجیتال را می دهد. در سال 2021، PostFinance با پلتفرم تجارت آنلاین Swissquote برای توسعه اپلیکیشن موبایل Yuh همکاری کرد;که به کاربران امکان دسترسی به سهام و بازارهای سهام سنتی و همچنین بیش از 25 ارز دیجیتال را می‌دهد.

در حالی که کاربران با دانش بیشتری از فناوری به ارائه‌دهنده خدمات شخص ثالثی مانند Yuh به عنوان دروازه ورود به بازار رمزارز ها در کشور رضایت دارند; PostFinance به دنبال دسترسی مستقیم مشتریان به این بازارها است.

شهر ایتالیایی زبان سوئیس لوگانو جدیدترین منطقه ای است که پذیرش رمزارز های بیت کوین، تتر (USDT) و LVGA را به عنوان وسیله ای شناخته شده برای پرداخت مالیات، خدمات عمومی و هزینه های تحصیل برای دانش آموزان با مشارکت تتر اعلام کرده است.

در همین حال، بانک مرکزی سوئیس نگرش متفاوتی نسبت به توسعه ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) داشته است. پروژه Helvetia برای استفاده آزمایشی از CBDC با شرکای بانکداری تجاری در کشور راه اندازی شد; در حالی که هیئت مدیره آن هنوز خطرات احتمالی را در نظر می گرفت.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx