قیمت XRP به کدام سو خواهد رفت؟ تحلیل و بررسی ریپل

انتشار 1 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

ریپل (XRP)، هفتمین رمزارز برتر از نظر ارزش بازار، اخیرا تحرکات قیمتی مثبتی را به ثبت رسانده است. در زمان نگارش این مقاله، قیمت XRP طی 24 ساعت گذشته در حدود 2.44 درصد و نسبت به هفته گذشته، در حدود 12 درصد افزایش داشته است. این عملکرد درحالی رخ داده است که کل بازار ارزهای […]

قیمت XRP

ریپل (XRP)، هفتمین رمزارز برتر از نظر ارزش بازار، اخیرا تحرکات قیمتی مثبتی را به ثبت رسانده است. در زمان نگارش این مقاله، قیمت XRP طی 24 ساعت گذشته در حدود 2.44 درصد و نسبت به هفته گذشته، در حدود 12 درصد افزایش داشته است. این عملکرد درحالی رخ داده است که کل بازار ارزهای دیجیتال درگیر نوسانات شدید و حرکات نزولی بوده است.

این عملکرد قیمتی را می‌توان به گمانه زنی‌ها در مورد پیشرفت ریپل در درگیری حقوقی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ن

سبت داد. البته ناگفته نماند که شرکت ریپل اخیرا اقدامات و همکاری‌های جدیدی را آغاز کرده است که به پذیرش و رشد ریپل کمک کرده‌اند؛ مانند همکاری با با جامعه دیجیتال SBI، زیرمجموعه‌ای از غول مالی ژاپن، SBI Holdings. به گفته شرکت ریپل، این همکاری برای افزایش پذیرش دفتر کل ر‌یپل (XRPL) و تسهیل صدور توکن‌های غیرمثلی (NFT) روی این بلاکچین صورت گرفته است.

تحلیل تکنیکال قیمت XRP

تحلیل قیمت XRP

نمودار قیمت XRP نیز نشانه‌های مثبتی را به نمایش می‌گذارد. XRP در نمودار هفتگی خود با یک مقاومت داینامیک نزولی (خط روند قرمز) دست و پنجه نرم می‌کند که از ماه جولای شکسته نشده است. از سوی دیگر حمایت اصلی قیمت XR‌P، خط روند صعودی (سبز رنگ) است که از ماه ژوئن سال 2022 پشتبان قیمت بوده است. نوسان قیمت در میان این دو خط روند موجب فشرده‌تر شدن آن‌ها شده که به خودی خود یک نشانه صعودی است؛ البته برای تایید قیمت باید بتواند مقاومت خود را شکسته و پول بکی را به آن تکمیل کند. در این صورت ممکن است قیمت XRP را در حدود تارگت‌های 0.75 دلار و 0.89 دلار ببینیم.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
ریپل
xrp
ریپل
ریپل، تغییردهنده قواعد انتقالات مالی جهانی، با سرعت و کارایی بالا، به‌عنوان پل ارتباطی بین ارزهای دیجیتال و سیستم‌های مالی سنتی عمل می‌کند. با هدف تسهیل تراکنش‌های بین‌المللی، XRP با سرعت بالا در پردازش تراکنش‌ها به شما امکان می‌دهد که به دنیای جدیدی از تسویه‌های سریع و ارزان وارد شوید.
خرید ریپل
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx