نشانه‌های صعودی در قیمت تون کوین (TON)

انتشار 4 هفته قبل
آنچه می‌خوانید...

تون کوین (TON) در آخر هفته گذشته با مقاومتی در سطح قیمتی ۶.۸ دلار روبرو شد اما خریداران کوتاه نیامدند. در زمان نگارش این مقاله، آن‌ها در تلاش برای ایجاد یک روند صعودی هستند و شواهد موجود هم نشان می‌دهد که ممکن است موفق شوند. نمودار روزانه تون کوین علیرغم اصلاح قیمت به ۴.۷۲ دلار […]

تحلیل تون کوین

تون کوین (TON) در آخر هفته گذشته با مقاومتی در سطح قیمتی ۶.۸ دلار روبرو شد اما خریداران کوتاه نیامدند. در زمان نگارش این مقاله، آن‌ها در تلاش برای ایجاد یک روند صعودی هستند و شواهد موجود هم نشان می‌دهد که ممکن است موفق شوند.

تحلیل تون کوین

نمودار روزانه تون کوین علیرغم اصلاح قیمت به ۴.۷۲ دلار در اوایل ماه آگوست، ساختاری صعودی را نشان می‌دهد. شاخص حجم تجمعی (OBV) در ده روز گذشته به شدت افزایش یافته که نشان‌دهنده تقاضای بالا برای این ارز دیجیتال است. علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز نشان می‌دهد که حرکت قیمت در آستانه تغییر جهت به سمت صعودی قرار دارد.

احساسات اجتماعی می‌تواند باعث افزایش بیشتر قیمت تون کوین شود

شکستن مقاومت ۶.۸ دلاری در چهارشنبه ۱۴ آگوست بسیار مهم بود. این اتفاق ساختار بازار روزانه را به سمت صعودی تغییر داد و محدوده‌ای که تون کوین از اوایل ژوئن تا اواخر جولای در آن معامله می‌شد را شکست.

تحلیل تون کوین

این تغییر جهت صعودی با مشارکت آنلاین بسیار خوبی همراه بود. علاوه بر این، معیار آدرس‌های فعال روزانه از اواسط جولای به آرامی در حال افزایش است. این دو معیار با هم، نشان‌ می‌دهند که تون کوین شانس خوبی از نظر میزان تقاضا و پذیرش دارد.

تحلیل تون کوین

از چهارم آگوست، «میانگین سن سکه» روند نزولی داشته است. پس از بازگشت مجدد به سطح ۴.۲۷ دلار، تون کوین در ده روز گذشته روند صعودی داشته است. معمولاً افزایش قیمت و کاهش میانگین سن سکه نشان‌دهنده سیو سود است.

اصطلاح «میانگین سن سکه» در زمینه ارزهای دیجیتال به معیاری اشاره دارد که مدت زمان متوسط نگهداری یا عدم خرج شدن سکه‌ها در یک کیف پول ارز دیجیتال خاص یا در کل شبکه را اندازه‌گیری می‌کند.

شاخص ارزش بازار نسبت به هزینه (MVRV) در دوره ۳۰ روزه نیز مثبت بود که نشان می‌دهد این فعالیت برداشت سود می‌تواند ادامه یابد. کاهش میانگین سن سکه نشان‌دهنده یک فاز انباشت است، در حالی که MVRV هنوز سیگنالی برای فرصت خرید ارسال نکرده است.

به طور کلی، معیارهای تکنیکال و آن‌چین نشان می‌دهند که تون کوین فضای بیشتری برای رشد و حرکت صعودی دارد. در واقع، داده‌های IntoTheBlock نشان می‌دهد که همبستگی ۳۰ روزه بین TON و قیمت بیت کوین (BTC) برابر با +۰.۷۵ است. بنابراین، خریداران تون کوین باید مراقب نوسانات یا تغییر روند کوتاه‌مدت در بیت کوین باشند.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx