مدیر مالی وویجر استعفا داد

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

وویجر، وام‌دهنده کریپتو، روز جمعه گفت که مدیر ارشد مالی این شرکت، اشوین پریتی‌پول از شرکت استعفا می‌دهد. وویجر در ماه ژوئیه برای حمایت از ورشکستگی فصل 11 ثبت نام کرد و دارایی های آن در حال انجام فرآیند حراج ورشکستگی است. در اطلاعیه روز جمعه آمده است که انتظار می‌رود مدیر مالی وام‌دهنده ورشکسته […]

وویجر

وویجر، وام‌دهنده کریپتو، روز جمعه گفت که مدیر ارشد مالی این شرکت، اشوین پریتی‌پول از شرکت استعفا می‌دهد. وویجر در ماه ژوئیه برای حمایت از ورشکستگی فصل 11 ثبت نام کرد و دارایی های آن در حال انجام فرآیند حراج ورشکستگی است.

در اطلاعیه روز جمعه آمده است که انتظار می‌رود مدیر مالی وام‌دهنده ورشکسته رمزنگاری وویجر، شرکت را ترک کند. وویجر در بیانیه‌ای گفت: آشوین پریتی‌پل «برای دنبال کردن فرصت‌های دیگر استعفا می‌دهد». طبق پروفایل لینکدین، پریتیپول از ماه می به عنوان مدیر مالی این شرکت خدمت کرده است. این شرکت گفت: «آقای پریتی پاول پس از یک دوره انتقالی از شرکت جدا می‌شود و استفان ارلیش، مدیر اجرایی، وظایف آقای پریتی‌پل را به طور موقت بر عهده می‌گیرد».

وویجر در ماه جولای برای حفاظت از ورشکستگی فصل 11 ثبت نام کرد. این شرکت در اوایل این ماه یک مزایده ورشکستگی برگزار کرد و جلسه استماع برای تایید نتایج این فرآیند در 29 سپتامبر برنامه ریزی شده است. شرکت‌های رمزنگاری بایننس و FTX از جمله شرکت‌هایی هستند که گفته می‌شود برای دارایی‌های این شرکت مناقصه می‌کنند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx