رشد های چشمگیر لونا کلاسیک ادامه دارد

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

لونا کلاسیک در میانه یک پامپ قیمت عمده قرار دارد و سرمایه گذاران از چشم انداز رسیدن این کوین به سطوحی که ترا قدیمی قبل از سقوط چشمگیر آن در ابتدای سال به آن رسیده بود، خوش بین هستند. ترا کلاسیک (LUNC) در ۱۴ روز گذشته 264.46٪ سود داده،و به حجم  300 میلیون دلار رسید […]

لونا کلاسیک

لونا کلاسیک در میانه یک پامپ قیمت عمده قرار دارد و سرمایه گذاران از چشم انداز رسیدن این کوین به سطوحی که ترا قدیمی قبل از سقوط چشمگیر آن در ابتدای سال به آن رسیده بود، خوش بین هستند.

ترا کلاسیک (LUNC) در ۱۴ روز گذشته 264.46٪ سود داده،و به حجم  300 میلیون دلار رسید و ارزش بازار ان از سد 1 میلیارد دلاری عبور کرد .

 

لونا کلاسیک چیست و چرا در حال پامپ است؟

ترا کلاسیک در هفته‌های اخیر از سودهای باورنکردنی به ارمغان میاورد و سرمایه‌گذاران برای خرید کوین هایی که از خاکستر سقوط ترا برخاسته هجوم آورده‌اند.

Terra (LUNA) یک استیبل کوین الگوریتمی بود که از قیمت 80 دلاری خود به کسری از یک دلار پس از سقوط آن به UST از 1 دلار به 0.04 دلار در پی یک سری فاجعه‌بار انحلال‌ها و مارپیچ ابر تورمی سقوط کرد.

تریلیون ها توکن جدید LUNA نیز ایجاد شد که باعث کاهش بیشتر قیمت شد. این یکی از بزرگترین فاجعه ها در تاریخ کریپتو بود که تخمین زده می شود بیش از 40 میلیارد دلار در کمتر از یک هفته معاملات از بین رفته است.

یک معامله گر بدشانس در Reddit فاش کرد که در زمان سقوط بیش از 900000 کوین داشته است – به ارزش تقریبی 74 میلیون دلار در آن زمان – و چیزی از او باقی نمانده است، در حالی که ستاره محبوب یوتیوب KSI ادعا می کند که 3 میلیون دلار روی سکه از دست داده است.

او در ماه می نوشت: «چه هفته ای. من به مراسم تدفین همسترم رفتم، در مقابل هزاران نفر در ومبلی آرنا با آن ماری اجرا کردم، LUNA به ارزش 3 میلیون دلار من اکنون چند 100 دلار ارزش دارد. و فقط پنجشنبه است.»

اما علاقه به این پروژه به شدت در حال افزایش است زیرا سرمایه گذاران متقاعد شده اند که لونا کلاسیک می تواند از سطح قیمت فعلی خود به بیش از 1 دلار و بیشتر بازگردد.

تیم لونا کلاسیک ادعا می کند که در حال کار برای اتصال مجدد به یک سکه پایدار جدید، USTC است و همچنین برای از بین بردن مقدار زیادی از عرضه، با 6 تریلیون توکن در حال حاضر، یک سوزن را اجرا خواهد کرد.

کار به نفع LUNC یک جامعه بسیار متعهد و به خوبی سازماندهی شده است، در حالی که staking نیز در 26 اوت فعال شد که باعث ایجاد یک پمپ کوچک شد.

جامعه تقریباً 400 میلیارد سکه را از گردش خارج کرده است و توسعه دهندگان همچنین در حال آماده سازی یک توکن انبوه برای ترویج بیشتر کمبود و قیمت هستند و بایننس از این سوزاندن پشتیبانی می کند.

اگر جامعه LUNC به تبلیغ کوین و سهام و سوزاندن توکن‌های خود ادامه دهد، در صورت ادامه افزایش قیمت، ممکن است سرمایه‌گذاران ریسک‌گریز بیشتری وارد بازار شوند.

 

دلایل نزولی بودن روند درلونا کلاسیک

قبل از اینکه LUNC را به عنوان یک سرمایه گذاری بلندمدت ارز دیجیتال در نظر بگیرید، چند پرچم قرمز اصلی وجود دارد.

نقص اصلی و آشکار این است که اگر لونا کلاسیک میخ جدید با USTC پیدا کند، چه چیزی مانع از وقوع دوباره سقوط مشابه می شود؟ می توان انتظار داشت که رویکرد متفاوتی داشته باشد، اما این ممکن است اشتهای برخی سرمایه گذاران را کاهش دهد.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx