افزایش بازده اوراق قرضه دولتی و کاهش سهام ایالات متحده

افزایش بازده اوراق قرضه دولتی و کاهش سهام ایالات متحده
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 3937 نفر

افزایش بازده اوراق قرضه دولتی و کاهش سهام ایالات متحده

در حالی که بازدهی اوراق قرضه دولتی افزایش یافت، سهام ایالات متحده روز پنجشنبه در بحبوحه نتایج مالی بانک‌های بزرگ کاهش یافت.

شاخص S&P 500 با ۱.۲% کاهش به ۴۳۹۲.۵۹ در هفته معاملاتی کوتاه رسید. میانگین صنعتی داوجونز ۰.۳% عقب نشینی کرد و به ۳۴۴۵۱.۲۳ رسید، در حالی که نزدک کامپوزیت با ۲.۱% کاهش به ۱۳۳۵۱.۰۸ رسید.

هر سه شاخص اصلی سهام در این هفته با کاهش ۲.۶ درصدی نزدک کامپوزیت، S&P 500 با  ۲.۱ درصد و داو با ۰.۸ درصد کاهش یافتند.

در میان بخش‌ها، فناوری و خدمات ارتباطی در روز پنج‌شنبه با افت مواجه شدند، در حالی که انرژی با رشد ثابتی که شرکت‌های خدمات شهری روز خود را به پایان رساندند، افزایش اندکی داشت.

پس از درآمدهای بانک های بزرگ، وضعیت مالی آن‌ها کاهش یافت. گلدمن ساکس (GS)، مورگان استنلی (MS) و سیتی گروپ (C) نتایج سه ماهه اول را منتشر کردند که نسبت به سال گذشته کاهش یافته بود اما از برآوردهای وال استریت پیشی گرفت. ولز فارگو و شرکت (WFC) در پایان بازار ۴.۵ درصد کاهش یافت زیرا درآمد سه ماهه اول به اجماع تحلیلگران ناکام ماند.

بازدهی اوراق قرضه دولتی ۱۰ ساله آمریکا با ۱۳.۸ واحد افزایش به ۲.۸۳ درصد در روز پنجشنبه رسید که بالاترین سطح روزانه خود از دسامبر ۲۰۱۸ است.

بهای معاملات آتی نفت خام وست تگزاس اینترمدیت با ۲.۰۷ دلار افزایش به ۱۰۶.۳۲ دلار در هر بشکه رسید.

در داده‌های اقتصادی، خرده‌فروشی ایالات متحده در ماه مارس ۰.۵ درصد افزایش یافت، که کمتر از رشد ۰.۶ درصدی پیش بینی شده توسط بلومبرگ و پس از افزایش ۰.۸ درصدی اصلاح شده ماه قبل انتظار می‌رفت. مدعیان اولیه بیکاری در هفته منتهی به ۹ آوریل به ۱۸۵،۰۰۰ افزایش یافت که بالاتر از ۱۷۰،۰۰۰ مورد پیش بینی شده در نظرسنجی جمع آوری شده توسط بلومبرگ بود.

شاخص اولیه تمایل مصرف‌کننده دانشگاه میشیگان از ۵۹.۴ در ماه مارس به ۶۵.۷ در آوریل افزایش یافت و در نظرسنجی بلومبرگ از انتظارات برای کاهش به ۵۹ پیشی گرفت.

هر اونس طلا با ۹ دلار و ۴۰ سنت کاهش به ۱۹۷۵ دلار و ۳۰ سنت رسید و هر اونس نقره ۰.۲۵ دلار کاهش یافت و به ۲۵.۷۸ دلار رسید. در میان صندوق های ETF انرژی، صندوق نفت ایالات متحده با ۱.۴ درصد افزایش به ۷۹.۵۵ دلار و صندوق گاز طبیعی ایالات متحده با ۳.۹ درصد افزایش به ۲۵.۵۹ دلار رسید.

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx