دیدگاه مدیر اجرایی اسبق گلدمن ساکس در رابطه با ریزش اخیر بازار

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

دیدگاه مدیر اجرایی اسبق گلدمن ساکس در رابطه با ریزش اخیر بازار مدیر اجرایی اسبق گلدمن ساکس Lloyd Blankfein معتقد است که اکوسیستم اطراف ارزهای دیجیتال در سال گذشته تکامل یافته است. به این ترتیب، او این امیدواری را ایجاد کرد که صنعت رمزارزها با وجود سقوط قیمت اخیر در حال “اتفاق” است. خوش بینی […]

دیدگاه مدیر اجرایی اسبق گلدمن ساکس در رابطه با ریزش اخیر بازار

دیدگاه مدیر اجرایی اسبق گلدمن ساکس در رابطه با ریزش اخیر بازار

مدیر اجرایی اسبق گلدمن ساکس Lloyd Blankfein معتقد است که اکوسیستم اطراف ارزهای دیجیتال در سال گذشته تکامل یافته است. به این ترتیب، او این امیدواری را ایجاد کرد که صنعت رمزارزها با وجود سقوط قیمت اخیر در حال “اتفاق” است.

خوش بینی در زمان سقوط

بانکدار آمریکایی که تا سال 2018 به عنوان مدیرعامل گلدمن ساکس فعالیت می کرد، همیشه با حوزه رمزارزها مهربان نبوده است. در ابتدای سال 2021، او توانایی بیت کوین را برای ذخیره ارزش به دلیل نوسانات عظیم آن زیر سوال برد. او همچنین به کلیدهای خصوصی اشاره کرد و گفت که آنها گیج کننده هستند زیرا مردم به راحتی می توانند آنها را گم کنند.

با این حال، بلنکفین در آخرین مصاحبه خود با CNBC حمایت بیشتری از رمزارزها کرد. او خاطرنشان کرد که سال 2021 سال بسیار موفقی بود و بیت کوین و آلت کوین ها تریلیون ها دلار جذب کردند. با وجود اینکه اکثر دارایی های دیجیتال در چند روز گذشته قرمز شده اند، این آمریکایی 67 ساله معتقد است که “کریپتو در حال وقوع است:”

نگاه کنید، دیدگاه من نسبت به آن در حال تغییر است. من نمی‌توانم آینده را پیش‌بینی کنم، اما فکر می‌کنم این چیز بزرگی است که بتوانیم زمان حال را پیش‌بینی کنیم، مثلاً «چه اتفاقی می‌افتد؟» و به رمزارز نگاه می‌کنم و این اتفاق می‌افتد.

بلنکفین Blankfein در مورد افت قیمت فعلی گفت که این موضوع چندان نگران کننده نیست زیرا در حال حاضر سرمایه قابل توجهی در این طبقه دارایی سرمایه گذاری شده است. او همچنین بیان کرد که بیت کوین و آلت کوین ها مزایای خود را برای شبکه مالی دارند، مانند “انتقال آنی و کاهش ریسک اعتبار”.

و حدس بزنید چه شده؟ من مطمئناً می خواهم در این صنعت سرمایه گذاری کنم.

شرایط کنونی رمزارزها

حتی اگر Blankfein فکر می کند “رمزارز در حال رخ دادن است”، وضعیت فعلی بازار آرام است. از ابتدای سال، اکثر دارایی های دیجیتال روند نزولی داشته اند. اوضاع برای بیت کوین نیز ناامیدکننده بوده است. بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار سال را با برچسب قیمتی در حدود 47،000 دلار به پایان رساند.

این دارایی که توسط بسیاری به عنوان پوششی در برابر تورم و حتی طلای دیجیتال در نظر گرفته می شود، در ابتدای سال 2021 پس از افشای برنامه های فدرال رزرو برای مبارزه با آشفتگی پولی در ایالات متحده، بیشتر سقوط کرد.

با توجه به این نکته، مارک کوبان – مالک Dallas Mavericks و طرفدار دنیای ارزهای دیجیتال – معتقد است که بیت کوین به عنوان محافظ تورم نیست و هرگز نخواهد بود.

در هفته‌های بعد، بیت‌کوین به کاهش خود ادامه داد و در لحظه نوشتن این خطوط، حدود 34،000 دلار در نوسان است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx