بکارگیری دیفای در بایننس اسمارت چین به اوج جدیدی صعود کرده است

بکارگیری دیفای در بایننس اسمارت چین به اوج جدیدی صعود کرده است
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1501 نفر

بکارگیری دیفای در بایننس اسمارت چین به اوج جدیدی صعود کرده است

پروتکل های دیفای در بستر بایننس اسمارت چین به دنبال یک سری ارتقا پروتکل و ادغام های میان زنجیره ای شاهد افزایش قیمت توکن و ارزش دارایی های قفل شده خود بوده اند. بخش دیفای در ابتدای سال ۲۰۲۱ به یکی از داغ ترین بخش های صنعت کریپتو تبدیل شده بود. بعد از سپری کردن دورانی آرام، رشد اخیر چندین پلتفرم برتر ممکن است نشانی از رونق گرفتن مجدد دیفای در آینده ای نزدیک باشد. در حالی که پروژه های موجود در شبکه اتریوم با مشکلاتی همچون نوسانات شدید کارمزد و زمان تراکنش ها دست و پنجه نرم می کنند، چندین پروژه در بستر بایننس اسمارت چین (BSC) طی هفته گذشته شاهد افزایش فعالیت و قیمت توکن های خود بوده اند.

نمودار XVS و CAKE و LINA

از جمله این پروژه ها که شاهد افزایش حجم معاملات، قیمت و فعالیت بوده اند می توان به ونوس، پنکیک سواپ و لینیر فایننس اشاره کرد.

ونوس (XVS)

پروتکل ونوس یک بازار پولی الگوریتمی و پروتکل استیبل کوین مصنوعی است، که امکان وام دهی و دریافت وام برای دیفای را در بایننس اسمارت چین ممکن می سازد. روند صعودی اخیر این پروژه در ۲۰ آوریل هنگامی رخ داد که طرح پیشنهادی برای افزودن دوج کوین (DOGE) به بازار ونوس مطرح شد. با فروکش کردن تب و تاب، این پروتکل دوباره در ۲۹ آوریل پس از اعلامیه ایردراپ توکن های پاداش ونوس (VRT) و توکن های غیر قابل معوضه (NFT) ونوس، شاهد جهشی دیگر بود. با انتشار اخبار ایردراپ ها، همراه با لیست شدن ونوس در صرافی Crypto.com، قیمت این کوین با افزایشی ۷۰ درصدی از کف ۷۲ دلار در ۲۹ آوریل به رکورد جدید ۱۲۴ دلار در ۳۰ آوریل صعود کرد.

نمودار ونوس

در زمان نگارش این مطلب، ارزش کل قفل شده در ونوس معادل حدود ۱۰ میلیارد دلار است.

پنکیک سواپ (CAKE)

پنکیک سواپ یک بازارساز خودکار (AMM) مبتنی بر بایننس اسمارت چین و مشابه یونی سواپ است که برای کاربران امکان تبادل توکن ها و درآمدزایی از طریق ییلد فارمینگ را فراهم کرده است. داده ها نشان می دهد که قیمت CAKE در طی هفته گذشته ۱۰۲٪ افزایش یافته و از کف ۲۱٫۹۰ دلار در ۲۳ آوریل به رکورد جدید ۴۴٫۲۸ دلار در ۳۰ آوریل صعود کرده است.

نمودار CAKE

روند حرکتی قیمت CAKE طی هفته گذشته با راه اندازی فارم های نسخه دوم در ۲۳ آوریل و مهاجرت توکن ها در ۲۴ آوریل سیر صعودی پایداری داشته است. از زمان انتقال توکن ها و راه اندازی استخرهای نقدینگی جدید، ارزش کل قفل شده در پنکیک سواپ به ۹٫۸۷۳ میلیارد دلار افزایش یافته است. بدین ترتیب CAKE جایگاه دومین پروتکل برتر از نظر ارزش کل قفل شده را به خود اختصاص داده است.

ارزش کل قفل شده در پنکیک سواپ

لینا (LINA)

لینیر فایننس یک پروتکل دارایی غیرمتمرکز است که ایجاد توکن های دارایی مصنوعی را برای دارایی های سنتی مانند کالاها، فارکس، شاخص های بازار و سایر بخش ها که قابل معامله در صرافی لینیر هستند را امکان پذیر می کند. داده ها نشان می دهد که قیمت LINA طی هفته گذشته ۷۰٪ صعود کرده و از ۰٫۰۶۹ دلار در ۲۳ آوریل به ۰٫۱۱۶ دلار در ۳۰ آوریل با ۱۹۶ میلیون دلار حجم معاملات ۲۴ ساعته افزایش یافته است.

نمودار لینا

صعود اخیر این پروژه قبل از همکاری با Moonbeam Network در ۲۷ آوریل آغاز شد. تعامل پذیری بین زنجیره ای یکی از موضوعات اصلی بازار صعودی سال ۲۰۲۱ بوده است. بنابراین احتمال ارائه LINA در شبکه پولکادات و همچنین بایننس اسمارت چین و شبکه اتریوم ممکن است در افزایش علاقه به این پروتکل نقش داشته باشد. با افزایش تعداد سرمایه گذاران خرد و نهادی در اکوسیستم ارزهای دیجیتال، پروتکل های دیفای در بایننس اسمارت چین به لطف کارمزد پایین و فرصت های درآمدزایی، آماده افزایش قابل توجه ارزش خود هستند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx