سرمایه گذاران اتریوم طوفان در راه است!

انتشار 4 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

سرمایه گذاران اتریوم طوفان در راه است! تحلیل داده ها نشان می دهد که ممکن است در آینده ی نزدیک قیمت اتریوم کاهش یابد. چرا که 88 درصد سرمایه گذاران اتریوم سود کرده اند! طبق داده ها،  88 درصد کسانی که در 2 سال اخیر اتر هودل کره اند، به سود بالایی رسیده اند. همین امر […]

سرمایه گذاران اتریوم، طوفان در راه است!

سرمایه گذاران اتریوم طوفان در راه است!

تحلیل داده ها نشان می دهد که ممکن است در آینده ی نزدیک قیمت اتریوم کاهش یابد. چرا که 88 درصد سرمایه گذاران اتریوم سود کرده اند! طبق داده ها،  88 درصد کسانی که در 2 سال اخیر اتر هودل کره اند، به سود بالایی رسیده اند. همین امر باعث شده است که آن ها به نیت نقد کردن سود خود، اقدام به فروش اتر خود کنند.

در 30 روز اخیر، مجموع دارایی های موجود در استخرهای استخراج اتر 80 هزار واحد کاهش یافته است. این رقم معادل 35 میلیون دلار است! همین امر باعث ایجاد نگرانی برای قیمت در کوتاه مدت شده است. اگر اخبار ارز دیجیتال را دنبال کنید، می دانید که قیمت گذاری این ارزها بر اساس عرضه و تقاضا تنظیم می شود. اقدام برای فروش دارایی ها باعث افزایش عرضه و در نتیجه کاهش قیمت می شود.

اگر با پایین آمدن قیمت، خرید اتریوم با تقاضای کمتری رو برو شود و ضمنا این سرمایه گذاران دراز مدت اقدام به فروش بیشتر کنند، قیمت اتر با کاهش مواجه می شود!

بررسی داده ها

طی ماه گذشته، مقدار اترهای ساکنی که وارد چرخه ی خرید و فروش شده اند نسبت به ماه قبل 58.6 درصد افزایش داشته است! این یعنی مقدار دارایی های ساکن در حال کاهش است. با افزایش فشار فروش، بازار اتر دچار مشکل رشد برای قیمت کوتاه مدت می شود.

هر چند که پیش بینی می شود روند این ارز دیجیتال در دراز مدت رو به بالا باشد، ولی تصمیمات این سرمایه گذاران می تواند باعث تغییرات قیمت در زمان کوتاه شود. پس باید مراقب بود.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx