شرکت تجاری میکرو استراتژی 29،646 واحد بیت کوین (BTC) دیگر خرید!

انتشار 4 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

شرکت تجاری میکرو استراتژی 29،646 واحد بیت کوین (BTC) دیگر خرید! شرکت هوش تجاری میکرو استراتژی با خرید 29،646 واحد بیت کوین (BTC) دیگر به ارزش 650 میلیون دلار با قیمت میانگین 21،925 دلار به ازای هر بیت کوین، به ذخایر بیت کوینی خود اضافه کرده است. مایکل سیلور (Michael Saylor)، مدیرعامل این شرکت، این […]

شرکت تجاری میکرو استراتژی 29،646 واحد بیت کوین (BTC) دیگر خرید!

شرکت تجاری میکرو استراتژی 29،646 واحد بیت کوین (BTC) دیگر خرید!

شرکت هوش تجاری میکرو استراتژی با خرید 29،646 واحد بیت کوین (BTC) دیگر به ارزش 650 میلیون دلار با قیمت میانگین 21،925 دلار به ازای هر بیت کوین، به ذخایر بیت کوینی خود اضافه کرده است.

مایکل سیلور (Michael Saylor)، مدیرعامل این شرکت، این خبر را بلافاصله پس از کاهش قیمت بیت کوین به 22247 دلار در توییتر منتشر کرد. اگرچه مشخص نیست که این خرید همزمان با کاهش قیمت بیت کوین بوده است یا نه.

چندی پیش شرکت میکرو استراتژی اعلام کرد که از طریق فروش اوراق قرضه خود به ارزش 400 میلیون دلار قصد دارد نسبت به خرید بیت کوین های بیشتری اقدام کند.

در نهایت این شرکت موفق شد از فروش اوراق قرضه خود 650 میلیون دلار کسب درآمد کند. و همانطور که این شرکت وعده اش را داده بود، از فروش این اوراق برای خرید بیت کوین استفاده کرد و به ذخایر بیت کوینی خود اضافه کرد.

در حال حاضر این شرکت 70،470 بیت کوین در اختیار دارد که با قیمت متوسط 15،964 دلار خریداری کرده است. با اضافه شدن به ذخایر بیت کوینی میکرو استراتژی هم اکنون این شرکت در جایگاه پنجم در میان نهادهایی که بیشترین بیت کوین را دارند قرار گرفته است. این شرکت در حال حاضر از دولت ایالات متحده آمریکا که طبق گزارشات 69،420 واحد بیت کوین در اختیار دارد پیشی گرفته است.

شرکت میکرو استراتژی سرمایه گذاری خود در بیت کوین را در ماه آگوست با خرید 21،000 واحد بیت کوین به ارزش 250 میلیون دلار آغاز کرد. در آن زمان، این شرکت اعلام کرد که قصد دارد با خرید بیت کوین به عنوان سپری در برابر تورم دلار آمریكا مقابله کند.

اخیراً نیز، مایکل سیلور، ایلان ماسک، همتای میلیاردر خود را، به پیروی از او و استفاده از بیت کوین به عنوان جایگزینی برای دلار آمریكا به عنوان پول ذخیره اصلی تسلا تشویق کرد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx