لایحه کریپتویی هند: آیا این کشور ممنوعیت‌های بیشتری اعمال می‌کند؟!

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

لایحه کریپتویی هند: آیا این کشور ممنوعیت‌های بیشتری اعمال می‌کند؟! لایحه رمزارزی هندی شک و شبهه‌های متفاوتی را در رابطه با مقررات احتمالی این دولت به ارمغان آورده است. علی‌رغم نظرات مثبت وزیر دارایی هند، بسیاری از رسانه‌ها داستان‌های ترسناکی را روایت کرده‌اند. آخرین فادی (FUD) که در رابطه با لایحه کریپتویی هند منتشر شد […]

لایحه کریپتویی هند

لایحه کریپتویی هند: آیا این کشور ممنوعیت‌های بیشتری اعمال می‌کند؟!

لایحه رمزارزی هندی شک و شبهه‌های متفاوتی را در رابطه با مقررات احتمالی این دولت به ارمغان آورده است. علی‌رغم نظرات مثبت وزیر دارایی هند، بسیاری از رسانه‌ها داستان‌های ترسناکی را روایت کرده‌اند.

آخرین فادی (FUD) که در رابطه با لایحه کریپتویی هند منتشر شد در رابطه با جریمه‌های احتمالی و زندان برای نقض ممنوعیت‌ها بود. توییتی که توسط والتر بلومبرگ (Walter Bloomberg)، خبرنگار بلومبرگ، منتشر شد در رابطه با پروپوزالی است که در آن دولت می‌تواند معامله‌گران کریپتویی که دچار تخلف شده‌اند را بدون حکم قضایی بازداشت کند.

سردرگمی‌های زیادی در رابطه با این لایحه از ماه فوریه سال میلادی جاری وجود دارد. منابع دولتی اعلام کردند که این یک روند بروکراسی است. و خاطر نشان کردند که دولت در حال انجام تغییراتی بر روی نواقص این لایحه است. موضوع دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که هنوز هیچ اطلاعاتی درمورد این تغییرات منتشر نشده است. رسانه‌های مختلفی در رابطه با این لایحه، اطلاعاتی را منتشر کرده‌اند که از منابع غیر رسمی بوده. اما لازم به ذکر است که بسیاری از این اطلاعات منتشر شده تا کنون اشتباه بوده است.

معامله گران کریپتویی هند باید تا انتشار اخبار موثق صبر کنند

دلیل اصلی رکود این بازار در هند در دو هفته اخیر، مقالات خبری مبتنی بر گمانه‌زنی‌هایی بود که احتمال ممنوعیت بیشتر را پیش بینی می‌کردند. بنابراین معامله‌گران کریپتویی در هند باید نسبت به اطلاعات منتشر شده حساسیت بیشتری داشته باشند.

این لایحه رمزارزی در جلسه زمستانی پارلمانی هند مطرح شده است. و قطعا پس از تصویب این لایحه توسط حزب‌های چپ و راست هند، به صورت قانون در اختیار عموم قرار می‌گیرد. بنابراین معامله‌گران هندی تا زمان تصویب این قانون باید در رابطه با اخبار نادرست آگاه باشند. دولت هند خاطر نشان کرد که بازار رمزارزها به عنوان یک دارایی طبقه بندی خواهد شد اما احتمالا در درگاه‌های پرداختی ممنوع می‌شوند.

 

برای مشاهده اخبار به روز ارزهای دیجیتال، لطفا وبلاگ خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx