پرداخت غرامت 625000 دلاری تلگرام (Telegram) به شرکت Lantah

انتشار 4 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

پرداخت غرامت 625000 دلاری تلگرام (Telegram) به شرکت Lantah پیام رسان تلگرام (Telegram) باید طبق حکم دادگاه غرامتی به ارزش 625000 دلار را به شرکت Lantah، که شرکتی کوچک در حوزه ارزهای دیجیتال است، به دلیل استفاده از علامت تجاری Gram بپردازد. در حکمی در تاریخ 2 نوامبر، که توسط دادگاهی در ایالات متحده صادر […]

پرداخت غرامت 625000 دلاری تلگرام (Telegram) به شرکت Lantah

پرداخت غرامت 625000 دلاری تلگرام (Telegram) به شرکت Lantah

پیام رسان تلگرام (Telegram) باید طبق حکم دادگاه غرامتی به ارزش 625000 دلار را به شرکت Lantah، که شرکتی کوچک در حوزه ارزهای دیجیتال است، به دلیل استفاده از علامت تجاری Gram بپردازد.

در حکمی در تاریخ 2 نوامبر، که توسط دادگاهی در ایالات متحده صادر شد، شرکت تلگرام به پرداخت غرامتی به ارزش 618240 دلار برای 1030.4 ساعت کاری با نرخ 600 دلار در ساعت محکوم شد. شرکت Lantah درخواست غرامتی با نرخ 900 دلار در ساعت را تسلیم دادگاه کرده بود، اما قاضی پرونده به جهت برابری با نرخ خدمات ارائه شده در بازار، مبلغ را به 600 دلار در ساعت کاهش داد.

علاوه بر مبلغ فوق، مبلغ 6،737.35 دلار برای جبران هزینه ها به شرکت Lantah تعلق گرفت كه مورد اعتراض تلگرام واقع نشد.

بعد از اینکه شرکت تلگرام موفق به کسب درآمد 1.7 میلیارد دلاری از عرضه اولیه توکن خود به نام Gram شد، شرکت Lantah از ماه مه سال 2018 از تلگرام شکایت کرد.

تلگرام از این شرکت به دلیل نقش نشان تجاری، رقابت ناعادلانه و نام تجاری کاذب در تلاش برای راه اندازی توکن Gram خود شکایت کرد. اما شرکت Lantah شکایتی علیه آنچه تلگرام ادعا کرده بود، در سال 2018 تسلیم دادگاه کرد. این شرکت ادعا کرد که آنها در سال 2017 و زودتر از تلگرام نسبت به ثبت تجاری خود در دفتر ثبت اختراعات و علایم تجاری ایالات متحده اقدام کرده بود.

با این حال، این دادخواست به صورت خودکار در ماه آگوست سال جاری بعد از اینکه تلگرام از راه اندازی پروژه توکن خود صرف نظر کرد، منتفی شد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
وحید
وحید
3 سال ها قبل

نظر خاصی ندارم

0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx