افزایش قیمت بیتکوین تا 100،000 دلار به دلیل کاهش عرضه و پذیرش بیشتر

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

افزایش قیمت بیتکوین تا 100،000 دلار به دلیل کاهش عرضه و پذیرش بیشتر با توجه به گزارش بلومبرگ اینتلیجنس (Bloomberg Intelligence); برخلاف ریزش 30 درصدی بیتکوین از ماه نوامبر; که بالاترین رکورد تاریخی خود را به ثبت رساند، بیتکوین در بازار صعودی خود و مسیر 100،000 دلاری قرار دارد. این مقاله اعلام کرد که بعید […]

گزارش بلومبرگ اینتلیجنس

افزایش قیمت بیتکوین تا 100،000 دلار به دلیل کاهش عرضه و پذیرش بیشتر

با توجه به گزارش بلومبرگ اینتلیجنس (Bloomberg Intelligence); برخلاف ریزش 30 درصدی بیتکوین از ماه نوامبر; که بالاترین رکورد تاریخی خود را به ثبت رساند، بیتکوین در بازار صعودی خود و مسیر 100،000 دلاری قرار دارد. این مقاله اعلام کرد که بعید است روند صعودی بیتکوین متوقف شده باشد; و عرضه ثابت را برای رشد قیمت پیش بینی کرد.

سوالی که این گزارش مطرح کرده است که آیا در آغاز سال 2022 بیتکوین به اوج خود می‌رسد یا یک بازار صعودی در پیش دارد. ما معتقدیم که بازار صعودی محتمل‌تر است و این رمزارز در مسیر رسیدن به یک وثیقه دیجیتال جهانی در دنیا قرار دارد.

همچنین این گزارش نشان داد همانطور که بیتکوین توانست مقاومت کند و از منع استخراج بیتکوین در چین بگذرد و رکوردهای جدید قیمتی به ثبت برساند; اصلاح قیمتی امسال موجب تقویت این دارایی شد و روند صعودی آن را سالم‌تر کرد. علاوه بر شکست رکورد قیمتی و دستیابی به 69000 دلار در ماه نوامبر; هش ریت بیتکوین توانسته است یک رکورد تاریخی به ثبت برساند; که مقاومت بیشتر پروتکل اجماع را نشان می‌دهد.

این گزارش می‌گوید:

به نظر می‌رسد که قیمت بیتکوین در مسیر 100،000 دلار قرار دارد. تنها زمانی که بیتکوین به این مقدار برسد مجهول است; مخصوصا به خاطر شرایط اقتصادی پایه در افزایش تقاضا در مقابل کاهش عرضه.

هرچقدر پذیرش بیتکوین توسط نهادهای مختلف بیشتر شود; تقاضا برای بیتکوین نیز افزایش می‌یابد. مثال‌هایی از این پذیرش عبارتند از توسعه قراردادهای آتی و صندوق‌های قابل معامله در بورس و همچنین وضعیت قانونمند شدن بیتکوین در السالوادور.

با توجه به این گزارش، هرچقدر عرضه بیتکوین کاهش یابد و آدم‌های بیشتری آن را بشناسند، انتظار می‌رود قیمت افزایش یابد و نوسانات بازار نیز کمتر شود.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
2
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx